فرمانده انتظامی کردکوی از کشف قطعات تقلبی خودرو و پلمپ کارخانه تولید این قطعات در یک شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

پلمپ کارخانه تولید قطعات تقلبی خودرو در کردکوی

به گزارش گلستان 24 از پلیس گلستان سرهنگ محمود علی فر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر فعالیت یک کارخانه تولید قطعات خودرو در یکی از شهرک های صنعتی کردکوی که به صورت غیرمجاز با برند شرکت های دیگر اقدام به فروش محصولات خود در بازارهای داخل و خارج استان می کرد اکیپی ویژه از مأموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع تشکیل شد.

پلمپ کارخانه تولید قطعات تقلبی خودرو در کردکوی
وی افزود: مأموران پس از تحقیقات میدانی گسترده که به صورت نامحسوس از محل کارخانه انجام دادند و اطمینان از فعالیت غیرمجاز این شرکت با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از این کارخانه اقدام کردند. 
سرهنگ علی فر اضافه کرد: در بازرسی از این کارخانه که با حضور کارشناسان اداره استاندارد صورت گرفت تعداد زیادی قطعات و ماشین آلات تولیدی غیراستاندارد (صفحه کلاچ و لنت ترمز) و همچنین 70 هزار کارتن خالی مختص بسته بندی با برند شرکت های معتبر داخلی و خارجی و تعداد زیادی برچسب هولوگرام تقلبی کشف شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی افزود: با توجه به تشخیص کارشناسان اداره استاندارد مبنی بر غیراستاندارد بودن قطعات و تجهیزات این کارخانه و پس از هماهنگی با مقام قضایی، این واحد صنعتی پلمپ شد. 
وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اقلام کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است. 
علی فر ادامه داد: در بررسی های انجام شده یک انبار دیگر در شهرستان گرگان که متعلق به این کارخانه بوده شناسایی و در بازرسی از آن بیش از 50 هزار کارتن با برندهای مختلف و آماده بسته بندی کشف شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در پایان از همکاری صمیمانه مردم با پلیس در خصوص اطلاع رسانی بموقع و مؤثر قدردانی کرد و از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعاتی که به نحوی به نظم و امنیت جامعه مرتبط می شود را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند. 
شهرستان کردکوی با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 27 کیلومتری غرب گرگان مرکز گلستان واقع است.

ارسال نظر

آخرین اخبار