فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از شناسایی و کشف چهارمین محموله کالای قاچاق لوازم خانگی در این شهرستان خبر داد.

شناسایی و کشف چهارمین محموله کالای قاچاق لوازم خانگی در کردکوی

به گزارش گلستان24،سرهنگ محمود علی فر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در پی کشف سه محموله قاچاق لوازم خانگی از نوع کولرهای اسپلیت در سال جاری کنترل دقیق محورهای ورودی و خروجی شهرستان و نظارت بیشتر بر اصناف و فروشندگان لوازم خانگی در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و کنترل خودروهای عبوری در محورهای ورودی و خروجی شهرستان، مأموران کلانتری مرکز به یک خودروی نیسان حامل کالای خانگی مشکوک و آن را متوقف کردند.

قاچاق کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تاکید کرد: در بررسی های بعمل آمده و هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی از خودرو نیسان، تعداد 20 کولر اسپلیت به همراه پنل مربوطه با برند خارجی فاقد هرگونه پروانه گمرکی که به صورت قاچاق حمل می شد توقیف شد.

سرهنگ علی فر گفت: این چهارمین محموله کالای قاچاق لوازم خانگی از نوع کولر می باشد که با توجه به شروع فصل گرما در سال جاری در این شهرستان کشف گردیده است.

وی افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی گردید.

وی در پایان با بیان اینکه قاچاق کالا عاملی برای نابودی اقتصاد ملی است، از شهروندان خواست، در صورت علم و اطلاع از کالای قاچاق و فروش کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

/عدالت خواهان گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار