حضور قایقران گلستانی در رقابت های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک، دوچرخه سواری قهرمانی رشته استقامت، اعزام اولین کاروان ورزشی دانش آموزان دختر به مسابقات کشوری، کسب عنوان نائب قهرمانی کشوری دانش آموز استثنایی و برنامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم

گزیده اخبار ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان24،  عادل مجللی قایقران ملی پوش گلستان و شهرستان ترکمن برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل عازم ایتالیا شد.
مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک 28 مرداد تا اول شهریور سال جاری به میزبانی شهر میلان ایتالیا برگزار می شود و عادل مجللی که در اردوی برون مرزی در لهستان به سر می برد به کاروان ملی پوشان قایقرانی ملحق شده و در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
تیم ملی قایقرانی آب های آرام کشورمان روز شنبه به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان راهی ایتالیا شد.

***
چهارمین دوره رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی استان گلستان در رشته استقامت برگزار می شود.
این مسابقات در جاده آق قلا به مسافت 50 کیلومتر به صورت دو بار رفت و برگشت از گرگان به آق قلا و برعکس جمعه 6 شهریور به مناسبت هفته دولت برگزار می گردد.

***
اولین کاروان ورزشی دانش آموزان دختر استان گلستان به تعداد 40 نفر راهی بیست و ششمین دوره مسابقات کشوری به میزبانی شهرستان تبریز شد.
این کاروان متشکل از سه تیم در رشته های ژیمناستیک (رده سنی زیر 10 سال و بالای 10سال)، رشته فوتسال و بسکتبال دوره متوسطه اول است.
این اعزام ها در قالب سه کاروان صورت می گیرد که دو کاروان دیگر در تاریخ سوم شهریور به شهرستان رامسر در رشته های طناب زنی و بومی و محلی ابتدایی و در هشتم شهریور به شهرستان شیراز در دوره تحصیلی ابتدایی در رشته های شنا (زیر 10 سال و بالای 10 سال)، تنیس روی میز، والیبال، هندبال، تنیس روی میز و دو و میدانی و در دوره متوسطه اول رشته دو و میدانی به تعداد 72 نفر صورت خواهد پذیرفت .

*** 
عباس کاظمی پور ورزشکار گلستانی در مسابقات دو و میدانی آسیب دیده بینایی مقام نائب قهرمانی کشور را تصاحب کرد. 
در هفدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان استثنایی پسر آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی عباس کاظمی پور در رشته دو و میدانی ماده 200 متر عنوان نائب قهرمانی کشور و در ماده 100 متر عنوان چهارم را به دست آورد. 
مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی در رشته های ورزشی گلبال، شطرنج، تنیس روی میز، بوچیا و دو میدانی به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

***
مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم گلستان با حضور شش تیم روز دوشنبه آغاز می شود.
در این مسابقات تیم های استقلال گنبد، پرسپولیس کردکوی، دهیاری آرخ گمیشان، پاس کردکوی، شهید متاجی گرگان و ترکمن دیار آق قلا حضور دارند.
برنامه این بازی ها در هفته نخست:
پرسپولیس کردکوی - پاس کردکوی دوشنبه ساعت 17/30 در کردکوی
دهیاری آرخ گمیشان - استقلال گنبد دوشنبه ساعت 17/30 در گمیشان 
شهید متاجی گرگان - ترکمن دیار آق قلا دوشنبه ساعت 17/30 در لشکر 30 گرگان.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار