اعزام دو ورزشکار کردکوی به مسابقات آسیایی دو و میدانی در چین، مدال برنز مسابقات قهرمانی شطرنج برای بازیکن گلستانی، مسابقه دوچرخه سواری استقامت جاده، راهیابی قایقران گلستانی به فینال A رقابت های کاپ 2 جهانی آلمان و شرکت نماینده فوتسال گلستان در رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور

نگاهی به چند خبر ورزشی از استان گلستان

به گزارش گلستان 24، دو ورزشکار شهرستان کردکوی در مسابقات دو و میدانی آسیا که 12 خرداد جاری در چین برگزار می شود شرکت می کنند. 

آرمین مقدم و پژمان قلعه نوعی با برتری در مسابقات دو و میدانی انتخابی تیم ملی، جواز حضور در رقابت های آسیایی را کسب کردند. 

*** 

بازیکن گلستانی در مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور مدال برنز را تصاحب کرد. 

محمدابراهیم امینی فرد در رده سنی بالای 65 سال به عنوان سومی و مدال برنز کشور دست یافت. 

این مسابقات با شرکت 77 بازیکن از 17 استان کشور برای تعیین نفرات سهمیه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، در قزوین برگزار شد. 

*** 

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز جوان یک دوره مسابقه دوچرخه سواری در رشته استقامت جاده به طول 80 کیلومتر روز جمعه هشتم خرداد در گلستان برگزار می شود. 

در این رقابت ها استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران و تیم های بزرگسالان، امید، جوانان استان گلستان حضور دارند. 

*** 

عادل مجللی پاروزن گلستانی در رقابت های کاپ 2 جهانی دویسبورگ آلمان موفق شد به فینال A رقابت ها راه یابد. 

بر اساس اعلام فدراسیون قایقرانی، مسابقات کاپ 2 جهانی آب های آرام با برگزاری رقابت های نیمه نهایی در چهار ماده ادامه پیدا کرد. 

قایقرانان کشورمان در رقابت های نیمه نهایی کاپ 2 جهانی آب های آرام، در چهار ماده به مصاف حریفان رفتند و در سه ماده موفق شدند به فینال راه یابند. 

عادل مجللی در رقابت کانوی تک نفره 200 متر با حریفانی از مقدونیه، کانادا، بلاروس، فرانسه، لتونی، مکزیک و آمریکا با زمان 39.767 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و به فینال A رقابت ها راه یافت. 

در این ماده قایقران بلاروس اول شد و پاروزن مقدونیه در رده سوم قرار گرفت. 

مجللی در فینال A در خط 7 قرار دارد و با رقبایی از مقدونیه، چین، اسپانیا، بلاروس، کانادا، فرانسه و دو حریف از لتونی مسابقه خواهد داد. 

*** 

تیم فوتسال شرکت بازرگانی پویاگستر ترکمن نماینده استان گلستان و شهرستان ترکمن در مرحله دوم لیگ منطقه ای (دسته سوم) فوتسال باشگاه های کشور شرکت می کند. 

با اعلام برنامه مسابقات از سوی فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال پویاگستر ترکمن در گروه اول رقابت های لیگ منطقه ای بزرگسالان فوتسال کشور با تیم های بهراد اردبیل، دانشگاه آستان آستانه اشرفیه و مجتمع دانشگاهی شمال آمل همگروه شد. 

این دوره از مسابقات از تاریخ 9 لغایت 11 خرداد جاری به میزبانی استان مازندران و شهرستان آمل برگزار خواهد شد. 

*** 

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، یک دوره مسابقات پرس سینه قدرتی با حضور 20 ورزشکار در هفت وزن روز یکشنبه در سالن ورزشی فجر استادیوم ورزشی قاندمی شهرستان ترکمن برگزار شد. 

در این رقابت ها نتایج ذیل به دست آمد: 

65 کیلوگرم: رسول کمی ، عرفان ایری 

70 کیلو: مبین سقلی، منان پورقاز و علیرضا کاسب 

75 کیلو: امین نیازی، تایماز کلته و محمد ایری 

80 کیلو: امین تمجیدی 

85 کیلو: عظیم ساریخانی و جمیل شکیبا 

90 کیلو: تیمور شیخی و یعقوب آرخی 

و به اضافه 90 کیلو: میلاد نظری 

در پایان به نفرات برتر جوایزی نقدی و لوح تقدیر اهداء شد. 

*** 

ورزش صبحگاهی با حضور جمع کثیری از رؤسا و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان بندرگز و علاقه مندان به ورزش روز یکشنبه در پارک لاله این شهر برگزار شد. 

***

اولین دوره کارگاه آموزشی با محوریت استعدادیابی کشتی آلیش بانوان بندرگز با حضور مدرس دوره مسعود علیانی نژاد و با شرکت جمع کثیری از ورزشکاران، مربیان، قهرمانان این شهرستان به مدت یک روز در سالن ورزشی شهید امیرلطیفی برگزار شد. 


*** 

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان یک دوره مسابقات شطرنج به صورت اوپن در شهرستان ترکمن برگزار می شود. 

این مسابقات پنجشنبه هفتم خرداد در دفتر هیأت شطرنج جنب اداره ورزش و جوانان شهرستان ترکمن برگزار می شود. 


*** 

ثبت نام برای شرکت در اولین سمینار حرکت اصلاحی و حرکت درمانی ویژه بانوان مربی آغاز شد. 

بر اساس اعلام روابط عمومی ورزش های همگانی گلستان، این سمینار با همکاری هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان گرگان به صورت تئوری و عملی با تدریس ذاکری فر مدرس فدراسیون برگزار می شود. /ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار