در مراسمی با حضور قائم مقام سازمان پزشکی قانونی، مدیرکل جدید پزشکی قانونی گلستان معرفی شد.

مدیرکل جدید پزشکی قانونی گلستان معرفی شد

به گزارش گلستان24، حسین زارعی، مدیرکل جدید پزشکی قانونی استان گلستان، ظهر سه شنبه، در مراسم معارفه خود بر تعامل با دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: تعامل مثبت با دستگاه قضایی و دیگر دستگاه های اجرایی سرلوحه کار ما است.

مدیرکل جدید پزشکی قانونی گلستان معرفی شد

مدیر کل سابق پزشکی قانونی استان گلستان هم در این جلسه گفت: بخشی از عملکرد پزشکی قانونی وابسته به سایر مجموعه ها است که باید کمک کنند تا منتج به عملکرد شود و در این ۹ سال دیگر مجموعه ها از هیچ کمکی دریغ نکردند.

مهدی قربانی ثمینی افزود: در این مدت سعی شد مدیریت بر مبنای اخلاق تقویت شده و تا جای ممکن کم و کاستی در انجام کار نداشته باشیم و بدون تبلیغات کار خود را انجام دادیم.

وی با بیان این که در ۹ سال گذشته ۶ مرکز پزشکی قانونی در استان گلستان احداث و تملک شده است، تصریح کرد: ۶ مرکز پزشکی قانونی در استان گلستان با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال احداث و تملیک شده است.

وی از جذب ۱۵ نفر پرسنل در ۹ سال گذشته خبر داد و افزود: ۲ مرکز پزشکی قانونی نیز در علی آباد کتول و مینودشت تملیک شده است.

به گفته وی، در گنبد و مرکز پزشکی قانونی شرق استان گلستان نیز همه ساختمانها نوسازی و بازسازی شدند و در این مدت تیم های حوادث غیر مترقبه نیز تشکیل شدند.

حسین زارعی، پیش از این مدیر پزشکی قانونی شهرستان بهشهر در استان مازندران بود. مهدی قربانی ثمینی که پیش از این به مدت ۹ سال مدیر کل پزشکی قانونی استان گلستان بود از این پس به عنوان مدیرکل پزشکی قانونی استان گیلان فعالیت می کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار