ابوالفضل محمودزاده، در مصاحه با گلستان24،

متاسفانه استان گلستان از حضور مسئولین در تشییع جنازه این عزیزان از دیگر استان ها عقب ماند.

خواص مراقب باشند راه شهدا تحریف نشود/ حضور مسئولین استان در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص کم رنگ بود

ابوالفضل محمودزاده، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اعتقاد به این که شهدا راهنمای ما هستند، می گوید: آن ها همواره زمانی به شهرشان برگشته اند ، که مردم یا مسئولین آن شهر دچار مشکل شده اند. می آیند تا مشکل را حل کنند.

وی با بیان این که حضور 275 شهید مطمئنا دلیلی داشته است، می گوید: آن ها می خواستند به مردم و مسئولین، پیامی را برسانند. پیامی که اکثر مردم هم در دلنوشته های خود به آن اشاره می کنند این است که شهدا آمدند چون ما داشتیم غرق می شدیم و آمدند تا ما را نجات دهند. خود مردم و مسئولین متوجه این غرق شدن هستند.

محمودزاده با گلایه از حضور کم رنگ مسئولین در مراسم تشییع پیکر سیزده شهید غواص استان گلستان می گوید: متاسفانه استان گلستان از حضور مسئولین در تشییع جنازه این عزیزان از دیگر استان ها عقب ماند. آمدن شهداها برای مسئولین این پیام را به همراه داشت که مواظب باشند، همچنین برای مردم هم که عوام جامعه هستند پیامی دارند . آن ها اهداف و آرمان های انقلاب را به مرد یاد آوری کردند.

محمدزاده شهدای غواص مسئولین

وی معتقد است مهمترین درسی که مسئولین و مردم از دردانه های دست بسته  می گیرند این است که باید جلوی دشمن مقاومت کرد و هیچ وقت دشمن را فراموش نکرد.

این فعال فرهنگی با اشاره به این که وظیفه ما در قبال این شهدا این است که راهشان را ادامه دهیم، می گوید: برای خواص مهمتر از ادامه دادن راه این عزیزان این است که راهشان را تبیین کنند. گاهی دیده می شود که گروهی حتی سعی دارند راه امام (ره) را تحریف کنند. خواص جامعه باید مراقب باشند که راه شهدا تحریف نشود. در تبلیغات دیده می شد که دست بسته بودن شهدا را به گونه ای تعبیر می کردند که باید با دشمن مذاکره کرد و اتحاد داشت.

ارسال نظر

آخرین اخبار