وحدت کلمه ایرانی ها، خار چشم دشمنان

وحدت کلمه ایرانی های مسلمان در جهان مثال زدنی شده و همین عامل، خار چشم دشمنان این کشور مسلمان است.

به بهانه انتشار فیلم پزشک ایرانی عضو داعش

به گزارش گلستان24، دشمنان ایران اسلامی از مشاهده وحدت کلمه ملت مسلمان در ایران و الگو شدن کشورمان در سایر کشورهای مسلمان چنان وحشت دارند که از هر راهی برای ضربه زدن به این وحدت استفاده می کنند.اما هر چه آنها کینه و عداوت بیشتری به خرج می دهند، وحدت و همبستگی در بین ملت مسلمان ایران اسلامی بیشتر و بیشتر می شود.

فیلم پزشک ایرانی عضو داعش

در تازه ترین اقدام ضد وحدتی گروههای ضد اسلامی برای خدشه دار کردن وحدت مسلمانان جهان، گروهک تروریستی داعش اقدام به پخش کلیپی از سخنان فردی می کند که ساکن یکی از شهرهای شمالی کشورمان می باشد .این فرد در سخنان خود با توهین به اعتقادات مسلمانان ایرانی و استفاده از کلمه فرقه ضاله در خصوص یکی از فرق اسلامی (فرقه نقشبندیه)از گروهک تروریستی داعش تعریف می کند!

اما اگر ما این فیلم را واقعی نیز فرض کنیم ،پخش آن هیچ خللی به وحدت بین اهل سنت و تشیع ایران اسلامی وارد نخواهد کرد.

ملت مسلمان ایران اسلامی بارها و بارها ثابت کرده اند که مدافع اسلام راستین هستند و انقلاب اسلامی را بهترین الگوی جامعه اسلامی می دانند.

روحانیون برجسته اهل سنت و تشیع در کنار هم بارها و بارها اقدامات ضد بشری گروههای تروریستی همچون داعش را محکوم کرده و این گروهک را ،گروهکی ضد اسلامی خوانده اند.

سر بریدنها، کودک کشیها، استفاده از بمبهای شیمیایی علیه مردم، تخریب قبور مسلمانان،آغاز برده داری،تجاوز به حقوق مردم،بدعت در اسلام با مطرح کردن جهاد نکاح،خدشه دار کردن چهره رحمانی اسلام و ...همه و همه از جمله دلایلی است که ثابت می کند گروهک تروریستی داعش به هیچ عنوان نماینده اسلام نبوده و نخواهد بود.

حضور باشکوه اهل سنت و تشیع در استقبال از شهدا غواص گمنام جنگ تحمیلی مهمترین نشانه وحدت کلمه در بین مردم در ایران اسلامی است.

مردم شیعه و اهل سنت ایران اسلامی ،سرزمین خود را دوست دارند و در کنار هم از این تنها حکومت اسلامی واقعی دفاع کرده و خواهند کرد چرا که خودشان این انقلاب را آغاز کرده اند و نشانه آنها شهدا،جانبازان ، آزادگان و ایثارگرانی است که از گوشه کنار این سرزمین اسلامی برای دفاع از وحدت کلمه بین مردم و دفاع از اسلام و قرآن فدا شده اند.

شیعه و اهل سنت ، زرتشتی و ارمنی ،کرد و بلوچ و ترکمن ، همه و همه در ماندگاری این سرزمین اسلامی سهم داشته و دارند و همین امر باعث شده است که ایران اسلامی بهترین الگو برای سایر مردم مسلمان در کشورهای منطقه شود.

مردم ما خوب می دانند که این وحدت کلمه آنها خار چشم دشمنان است و دشمنان قسم خورده ای نیز دارند که از هر وسیله ای برای ضربه زدن به استقلال کشورشان استفاده خواهد کرد.

روزی به وسیله تروهای کور دانشمندان هسته ای،روزی نیز به وسیله افراد مزدوری که ظاهرا خود را ایرانی می دانند.

خدایا انقلاب اسلامی ما را در پناه خودت و زیر سایه رهبری گرانقدر کشورمان و با وحدت کلمه شیعه و اهل سنت و همه مردم خوب این سرزمین حفظ بفرما.

آمین یا رب العالمین

انتهای پیام/اترک

ارسال نظر

آخرین اخبار