علامت سوال بزرگ برای مخالفت با امریکا و اسرائیل که هشداری است برای زیر پاگذاشتن ارزش ها در مدارس...

مدیری که با سطل رنگ دشمنی دانش آموزان گرگانی با آمریکا و اسراییل را پوشاند

به گزارش گلستان 24، شنیده شده در یکی ازمدارس شهر گرگان پرچمهای امریکا و اسرائیل که در ورودی درب مدرسه توسط دانش آموزان کشیده شده تا زیر پا لگد مال شود، به یکباره با رنگی سفید پوشانده شده است.

به گفته شاهدان ماجرا مدیر مدرسه از کشیدن این پرچم ها ابراز نارضایتی کرده بود اما به دلیل مقاومت دانش اموزان این کار در روز قبل از۱۳آبان انجام شده است.

میراث و رسالت شهدا برپایه نفی خوی استکباری شیطان بزرگ آمریکا و جرثومه فسادش اسراییل و جز آرمان های انقلاب اسلامی می باشد اما مخالفت با آن علامت سوالی ؟؟؟ در ذهن دانش آموزان این مدرسه پدید آورد.

از طرفی در اسناد بالادستی و درخروجی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز آمده است:

وظیفه آموزش و پرورش، تربیت دانش اموزانی عابد، ولایت مدار، وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی و.. است، حال  با مدیری که با تربیت انقلابی نسل آینده جامعه مخالف است چطورمی شود آینده روشنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی متصور بود؟

باید دید کشیدن پرچم دشمنان انقلاب و ایران برای شناساندن پلیدان روزگار چه اشکالی دارد که مدیری که باید متولی فرهنگ غنی وشور و شعور انقلابی جامعه وبرگرفته تعالیم ائمه اطهار(ع) باشد، از آن جلوگیری کرده و سر ناسازگاری با طرح های انقلابی دانش اموزان بگیرد.

سوال اینجاست چرا این مدیر باید اززیرپا رفتن پرچم منفور ترین دولتی که حتی به رسمیت نمی‌شناسیم ممانعت کند؟

دشمنان انقلاب ازهیچ کار فرهنگی و هجمه های اجتماعی خود داری نمی کنند و اکنون به مقدس ترین شخصیت در دین مبین اسلام به اسم آزادی بیان نیز هتاکی می کنند، اما دانش آموز یک مملکت اسلامی باید برای انجام کار فرهنگی مواخذه شود؟؟!!

آیا این وظیفه ی هر مسلمان در جهان نیست که در برابر جنایت های ضد بشری و نسل کشی این رژیم کودک کش به خروش آید؟

مدیرمحترم نگران چه هستند؟ ۳۶ هزاردانش آموز شهید را آن ۵ هزارشهید فرهنگی تعلیم دادند، راه ۴ شهید گلگون کفن استان گلستان هرگز خاموش نمی ماند و همین نوجوانان که اقدام به کشیدن ولگدنمودن پرچم آمریکا و اسراییل می نمایند خودشان از خط سرخشان نیزدفاع می کنند.

به گزارش خبرنگارما ، این مدیر گرگانی از تبلیغ کتاب من زنده ام توسط دانش اموزان که با مجوز و نامه مستقیم معاونت پرورشی به همراه پوستر به مدارس ارسال شده است نیز خودداری کرده بود.

حال باید دید که رفتارهای متناقض این مدیر گرگانی با رسالتی که بر دوش دارد؟!!تا کجا ادامه خواهد داشت ومی تواند همچنان باسطل رنگ دشمنی دانش آموزان با آمریکا را بپوشاند؟

انتهای پیام/کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار