معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: ۱۶ طرح هادی روستایی به مناسبت هفته دولت در استان گلستان افتتاح می‌شود.

۱۶ طرح هادی روستائی در گلستان افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان24، محمدرضا ولی‌الهی اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 16 طرح هادی روستائی با 50 هزار و 440 میلیون ریال در شهرستان‌های مختلف استان گلستان اجرائی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۶ طرح هادی روستائی در گلستان افتتاح می‌شود

وی افزود: این طرح های هادی روستائی در روستاهای شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، بندرگز، کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، آزادشهر، رامیان و مینودشت با اعتبار 50 هزار و 440 میلیون ریال افتتاح می‌شود که با  بهره‌برداری از آن‌ها 6 هزار و 304 خانوار روستایی بهره‌مند می‌شوند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان گلستان محرومیت‌زدایی، جلوگیری از مهاجرت و خودکفایی در معیشت روستائیان را از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها اعلام کرد.

ولی‌الهی گفت: با اجرای طرح هادی، چهره روستا متحول می‌شود و عمران و آبادانی در روستا رونق می‌گیرد و امیدواریم این طرح بتواند گامی مؤثر در راستای ماندگاری روستائیان در روستاها باشد.

وی افزود: هم‌اکنون 158 هزار و 500 واحد مسکن روستایی در استان گلستان وجود دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به اینکه طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستای از سال 84 در استان گلستان آغاز شده، گفت: همه روستائیان می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در مناطق مختلف از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار