معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: استان گلستان رتبه دوم تحویل مسکن مهر را در کشور داراست و تاکنون بیش از ۳۷ هزار و ۶۲ واحد مسکن مهر در گلستان افتتاح شده است.

استان گلستان رتبه دوم تحویل مسکن مهر را داراست

رضا مروتی ظهر امروز در مراسم افتتاح متمرکز طرح های مسکن مهر استان گلستان اظهار داشت: با افتتاح واحدهای امروز 37 هزار و 62 واحد مسکن مهر در استان گلستان افتتاح شده و استان گلستان رتبه دوم تحویل مسکن مهر و رتبه پنجم ساخت مسکن‌ قرار دارد.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: امروز با تلاش و همکاری مردم و پیمانکاران 74 درصد پروژه های مسکن مهر استان گلستان افتتاح شده که این میزان افتتاح نشان از همکاری مردم در این طرح است.

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: امروز دولت برنامه دارد از روش‌های جایگزین برای مسکن مهر به فکر خانه دار کردن مردم باشد.

مروتی افزود: ساخت مسکن برای مردم از مهم ترین دغدغه های دولت است و دولت یازدهم تلاش کرده به تعهدات دولت گذشته عمل کند و پروژه هایی که مردم در آن سهمین هستند را به پایان برساند.

وی نقش مردم را در پیشبرد برنامه‌ها مهم خواند و اظهار داشت: توان مالی که در حال حاضر در بدنه دولت وجود دارد پاسخگوی اجرای پروژه‌ها نیست و همکاری مردم می‌تواند نقشه راه برای افتتاح پروژه‌های مسکن مهر باشد.

معاون عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی که در همه کشورهای همسایه در حال تخریب مسکن مردم هستند امروز در ذیل توجهات رهبر فرزانه انقلاب و در سایه امنیت جمهوری اسلامی شاهد افتتاح مرتب و روزافزون پروژه‌های عمرانی در سطح کشور هستیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

آخرین اخبار