با حضور معاون رئیس جمهور دولت اصلاحات ؛

طی مراسمی با حضور حسین مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی لیست شورای حزب کارگزاران سازندگی در استان گلستان اعلام شد.

شورای حزب کارگزاران سازندگی در گلستان معرفی شدند

 به گزارش گلستان 24، در همایش حزب کارگزاران که پنج‌شنبه شب با محوریت « ایران فردا ، نهضت مذاکرات هسته‎ای » در هتل آذین شهرستان گرگان برگزار شد شورای این حزب در استان گلستان معرفی شدند.

محمود ربیعی دبیر حزب کارگزاران سازندگی در گلستان انتخاب شد و محمدحسن محمدخانی ، مهدی بهزادیان ، علی حسینیان ، ابوالقاسم صفوی ، امیر ثنایی ، آیت‎اللهی ، سیدکاظم مفیدی ، صدیقه جهانشاهی ، سپیده سپهری ، محمدلطفی کتولی ، محمدرضا ثنایی ، سیدمهدی حسینی نوکنده ، عباس‌علی استادرحیمی ، محمدرسول پولاد ، جمشید بهمنی و عباس‌علی نوری‎نیا به عنوان اعضای شورای حزب کارگزاران استان گلستان معرفی شدند .

دولت تدبیر و امید به وعده‎های خود جامه عمل بپوشاند

رئیس شورای حزب کارگزاران سازندگی در استان گلستان ابراز امیدواری کرد دولت تدبیر و امید بتواند به تمام وعده‎های خود جامه عمل بپوشاند و بعد از موضوع هسته‎ای در راستای حل معضلاتی نظیر اقتصاد، معیشت و بیکاری جوانان گام‎های اساسی بردارد.

محمدحسن محمدخانی با اشاره به اینکه باید دولت را برای مرحله بعد حفظ کنیم، افزود: باید بستر حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‎های رای فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه حزب کارگزاران در سال ۱۳۷۶ در استان گلستان پایه‎گذاری شد، خاطرنشان کرد: حزب کارگزاران تنها یک حزب سیاسی نیست بلکه خطوطی در زمینه توسعه سیاسی و توسعه اقتصادی دارد که این رویکرد را برای پیشرفت کشور ادامه می‎دهد.

مشکلات در گلستان جدی است

رئیس شورای حزب کارگزاران سازندگی در گلستان با اشاره به اینکه حزب کارگزاران برای آینده برنامه‎های جدی دارد، گفت: انتظار داریم اصلاح‎طلبان و هم‌فکران استان حزب کارگزاران را یاری کنند.

محمدخانی از شورای نگهبان خواست بستر حضور افراد را با سلایق مختلف فراهم کند و گفت: اگر منابع انسانی را غارت کنیم و در معرض تیرهای زهرآگین قرار دهیم دیگر چه کسی برای ورود به عرصه انتخابات باقی می‎ماند.

وی بیان داشت: کسانی که وارد عرصه سیاسی می‎شوند متدین و علاقمند به نظام اسلامی هستند نباید رد صلاحیت شوند این زهری است که اگر از بدنه جامعه برداشته نشود نصف منابع انسانی را از دست می‎دهیم لذا از عقلای کشور می‎خواهیم کسانی که مشکلی ندارند زمینه حضورشان در انتخابات را فراهم کنند.

محمدخانی اظهار کرد: استان گلستان با مشکلاتی نظیر آب، آلودگی خاک و هوا مواجه است و مشکلات جدی در زمینه پزشکی دارد که باید برای رفع مشکلات مردم تلاش شود این مشکلات جدی است استان با گل و بوستان، گلستان نمی‎شود./ فارس

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار