راستی آزمایی یک ادعا ؛

علیرغم اینکه مهاجر مدیر کل محیط زیست گلستان مدعی است که محیط زیست را سیاسی نمی کند اما گویا تحت فشار مشاورش چند باری است که نشست های سیاسی رنگینی در این اداره کل برگزار می شود.

سخنرانی یکی از افراطیون سیاسی در محیط زیست گلستان / مهاجر مدعی بود محیط زیست را سیاسی نمی کند !

به گزارش گلستان 24، اسماعیل مهاجر مدیر کل محیط زیست استان گلستان بعد از روی کار آمدن خود یکی از وعده هایی که داد و بر آن تاکید داشت این بود که محیط زیست را سیاسی نمی کند اما در ادامه روند کار مشاهدات نشان می دهد که گویا حرف و عمل وی همخوانی ندارند .

انتصاب الهه موسوی منتقد همیشگی محیط زیست به سمت مشاور رسانه ای مدیر کل که تمایلش به مسایل سیاسی افراطی اصلاح طلبی بر کسی پوشیده نیست ، نشان از این می داد که مدیر کل احتمالا برای کنترل و در دست گرفتن افسار تند انتقادات این انتصاب را انجام داده است و البته این دستور نانوشته گویا در سراسر کشور هم اجرا گردیده که کلیه فعالان زیست محیطی در قالب های مختلفی چون مشاور و تشکل های مدنی و سمن ها و ... به نوعی به بازی گرفته شدند تا تیغ تند انتقادات آنان کند نموده و صدای اعتراضی بلند نشود .

آتش سوزی های گسترده در برخی فصول سال 93 به ذکر دلایل مختلف و همچنین کشته شدن برخی حیوانات در مسیر جنگل گلستان نیز شعله ای بود برای آتش تحرکات سیاسی برخی گروه ها و فعالین زیست محیطی افزود تا به بهانه های مختلف خود و یا گروهی از دانشجویان را عازم جنگل گلستان کنند و با بالابردن پوستر و پلاکاردهایی برخی مسائل آنچنانی را مطرح نمایند.

اما دامنه پاره ای از فعالیت های سیاسی در حوزه محیط زیست به ساختمان اداره کل هم کشیده شد و گاها همایش و یا نشست های غلیظ سیاسی در سال اجتماعات این اداره کل برگزار می شد که از جمله آنها می توان به همایش سیاسی حزب اعتدال و توسعه گلستان که با حضور مرتضی بانک عضو شورای مرکزی این حزب و معاون اجرایی رئیس جمهور در ساختمان محیط زیست گلستان و در عصر یک روز تعطیل ! برگزار شد نیز جای تعجب داشت .

بماند اینکه چه حرف هایی و چه سخنانی آنجا رد و بدل شد و نفس آن جلسه برای انجام چه کارهایی بود و از طرفی حسین مرعشی برادر خانم هاشمی رفسنجانی و از اعضای ارشد حزب کارگزاران سازندگی نیز در 20 شهریور سال گذشته به تالار محیط زیست آمد تا انسجام بخشی لازم را بین اصلاح طلبان انجام دهد.

اما در تازه ترین خبر رسیده گویا قرار است همایش سیاسی دیگری با عنوان " بررسی چالش ها و فرصت های مذاکرات هسته ای " با حضور دکتر الهه کولایی یکی از فعالین فتنه 88 که به نوعی نقش یکی از تئوریسین های فتنه در سال های قبل از آن را برعهده داشته است برگزار شود .

این نشست به میزبانی جوانان پیشرو اصلاح طلب گرگان برگزار می شود و گویا خانم مشاور مدیر کل نقش بسزایی در تنظیم و همکاری جهت برگزاری این گونه جلسات در سازمان محیط زیست استان گلستان دارد .

بالاخره آقای مدیر کل باید حواسش به برخی امور و جریانات پیرامونی خود و اداره کلش باشد و نگذارد که اداره کل محیط زیست استان گلستان به پاتوقی برای سیاسیون تبدیل گردد ، چرا که اگر غیر از این باشد نباید انتظار داشت که افکار عمومی و رسانه ها شائبه سیاسی بودن محیط زیست استان گلستان را رد کنند و در نهایت دود این دست سیاسی کاری ها به چشم محیط زیست استان برود .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار