نماینده مردم مینودشت، گالیکش و کلاله:

نماینده مردم مینودشت، گالیکش و کلاله گفت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه آبخیزداری این شهرستان در نظر گرفته شده است.

اعتبار۳۰میلیارد تومانی در حوزه آبخیز گالیکش

به گزارش گلستان 24، سلیمان رجبی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های مختلف به مناسبت هفته دولت در گالیکش اظهار کرد: توانستیم با اعتبار دو میلیارد تومان از طریق اعتبارات ملی و استانی کمربندی شهرستان گالیکش را به اتمام برسانیم.

اعتبار۳۰میلیارد تومانی در حوزه آبخیز گالیکش

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گالیکش در مسیر ترانزیت مشهد- گرگان- تهران قرار دارد توجه ویژه ای به آن نشده است و در بحث گردشگری ظرفیت های خوبی وجود دارد که توجه ویژه استاندار محترم و مسئولین استانی را می طلبد.

رجبی گفت: ما باید آمایش شهرستان را در استان داشته باشیم و برای توسعه شهرستان ها قدم های خوبی برداریم.

وی اظهار کرد: برای اولین بار در دهه فجر امسال، در حوزه گاز رسانی به عنوان شهر سبز هستیم و اولین شهرستان در حوزه استان خواهیم بود که تمام روستاهای آن از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش و کلاله ادامه داد: شهرستان گالیکش در بحث طرح تحول سلامت بهره چندانی نبرده است و با وجود پی گیری های استانی و کشوری به نتیجه دلخواه نرسیدیم اما امیدواریم تا پایان سال ۹۴ تمام روستاهای ما دارای خانه بهداشت شوند.

وی افزود: استعلامات لازم روستای صادق آباد و ینقاق برای شهر شدن را انجام داده اند و امیدواریم با پیگیری های لازم به شهر تبدیل خواهند شد.

رجبی افزود: مصوبه ای برای تامین اجتماعی در سفر وزیر کار داشتیم که مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرستان تاسیس شود و مصوبه اول آن به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین مرکز درمانی تنگراه به عنوان مرکز درمانی شبانه روزی به تصویب رسیده است که تا پایان سال ابلاغیه آن نیز خواهد آمد.

پروژه های مختلف معضل بیکاری جوانان را حل می کند

در ادامه این مراسم، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: با افتتاح پروژه های مختلف تا حدی معضل بیکاری جوانان حل می شود.

حسین پیشقدم اظهار کرد: دولت سعی دارد در رشد اقتصادی و کنترل تورم موفقیت هایی را کسب کند، همان طور که تاکنون به موفقیت هایی نیز رسیده است.

وی ادامه داد: مردم ایران با رأی حداکثری ۷۳ درصد به دولت تدبیر و امید، این دولت را روی کار آوردند.

پیشقدم افزود: در گذشته مشکلات و تحریم های زیادی وجود داشت و حضور مردم باعث دلگرمی و اعتماد دولت بود و مردم نیز اعتماد کامل به دستاوردهای دولت دارند.

توجه لازم به گالیکش نشده است

در ادامه این مراسم، فرماندار گالیکش اظهار کرد: گالیکش شهرستان انقلابی و مبارز است و افتخار دارد که در برهه از زمان، میزبان مقام معظم رهبری بوده است.

حسن خسروی افزود: این شهرستان دارای ۶۰ هزار نفر جمعیت و یک هزار کیلومتر وسعت است که دارای نقاط گردشگری بکر زیادی است ولی متاسفانه توجه لازم به این شهرستان نشده است.

وی گفت: امروز افتتاح مرغداری گوشتی و آبیاری تحت فشار به همراه کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه را داریم و همچنین استقرار اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی از دیگر پروژه های هفته دولت است.

خسروی تاکید کرد: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر گرگان- مشهد قرار دارد ولی بیمارستان که یکی از الزامات شهرستان است را ندارد.

ارسال نظر

آخرین اخبار