در شهرستان کردکوی امروز با حضور معاون استاندار گلستان، یک مجتمع تولید مرغ گوشتی ۱۲۰ هزار قطعه‌ای در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مجتمع تولید مرغ گوشتی ۱۲۰ هزار قطعه‌ای در کردکوی افتتاح شد

 به گزارش گلستان 24، مجتبی جمالی فرماندار کردکوی در مراسم افتتاح طرح های هفته دولت اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت، به صورت متمرکز امروز، 83 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان کردکوی با اعتبار بیش از 28 هزار و 548 میلیون ریال افتتاح شد.

مجتمع تولید مرغ گوشتی ۱۲۰ هزار قطعه‌ای در کردکوی افتتاح شد

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 115 نفر در شهرستان کردکوی اشتغازائی ایجاد شده است.

فرماندار کردکوی درباره مهم‌ترین طرح های افتتاح شده در این شهرستان تصریح کرد: امروز سالن آمفی تئاتر کانون فکری و فرهنگی کوثر در زیربنای حدود 250 مترمربع و 1600 متر مساحت در مرکز شهر کردکوی با اعتباری بیش از 2 هزار میلیون ریال و مجتمع تولید مرغ گوشتی 120 هزار قطعه ای در مساحت 2 هکتار و زیربنای حدود 6 هزار مترمربع با هزینه حدود 36 هزار میلیون ریال افتتاح شد.

جمالی افزود: همچنین امروز اجرای فاز نخست طرح هادی و آسفالت راه روستای گرجی محله کردکوی به طول 800 متر و با اعتباری نزدیک به 3 هزار و 980 میلیون ریال  به صورت نمادین افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: احداث مجتمع فرهنگی شهرستان با وجود اینکه 5 سال از کلنگ زنی آن می گذرد هنوز با تخصیص اعتبارات ملی اقدام موثری انجام نشده است.

فرماندار کردکوی با اشاره به تدوین برنامه جامع توسعه شهرستان با نگاه گردشگری در کمیته برنامه‌ریزی گفت: شرایط اقلیمی مناسب، وجود تفرجگاه‌های بسیار کم نظیر مانند منطقه ییلاقی و حفاظت شده جهان نما، دهکده درازنو، پارک جنگلی امام رضا (ع) و گنبد تاریخی رادکان، انتظار دارد مسئولان استانی، شهرستان را در راستای دستیابی به اهداف برنامه‌های تدوین شده در سند جامع شهرستان یاری کنند.

وی گفت: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی است و این هفته فرصتی مناسب جهت تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهداست.

ارسال نظر

آخرین اخبار