پیام های سایبری مردم ایران برای دشمنان ایران

این دفاع جانانه در مقابل نفوذ دشمنان، هر ایرانی را به یاد دوران هشت سال دفاع مقدس می اندازد. درست که ابزار جنگ تغییر کرده و دشمن از راه هایی دیگر می خواهد آب و خاک ایران را چپاول کند اما عقیده و باور مردم ایران هنوز همان عقیده و باور دهه شصت می باشد.

شبکه های اجتماعی به خط مقدم رزمایش«اقتدار ثارالله» پیوستند+تصاویر

 به گزارش گلستان 24، امروز حملات سایبری و نفوذ در فضای مجازی جایگزین حملات مستقیم در نسل جدید جنگ ها شده است. دشمن تمامی راه ها را برای نفوذ به ملت ایران مورد امتحان قرار می دهد، از سوی دیگر مدافعان  انقلاب اسلامی و حامیان گفتمان امام و رهبری در فضای مجازی هستند که در مقابل این هجمه ها سکوت نکنند.

اگر مشتری پر و پا قرض شبکه های اجتماعی و فضای مجازی باشید، حتما با کمپین "ما اجازه نمی دهیم" مواجه شدید. رزمنده هایی که تفاوت زوزه توپ خودی را از غیر خودی تشخیص می دهند و خود را در خط مقدم جهاد مجازی می بینند.

رزمایش اقتدار ثارالله

این فعالان فضای مجازی اجازه نفوذ دشمن را به کشور را خلاف می دانند و تمام قوای خود را بسیج کرده تا از اقتدار و استقلال کشور صیانت کنند. از رانندگی تاکسی گرفته تا نانوا و دانشجو خود را به این خط مقدم حملات دشمن رسانده اند تا نشان دهند هنوز ملت ایران مقابل استکبار و زور گویی هایشان سکوت نمی کنند.

این دفاع جانانه در مقابل نفوذ دشمنان، هر ایرانی را به یاد دوران هشت سال دفاع مقدس می اندازد. درست که ابزار جنگ تغییر کرده و دشمن از راه هایی دیگر می خواهد آب و خاک ایران را چپاول کند اما عقیده و باور مردم ایران هنوز همان عقیده و باور دهه شصت می باشد.

این روزها در فضای اینستاگرام صفحاتی چون "ما اجازه نفوذ نمی دهیم" و " اقتدار ثارالله"   همزمان با رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله به صورت کاملا خودجوش و مردمی  و با روحیه بسیجی به راه افتاده است و  راستای حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی توانسته اند استقبال ده ها هزار نفری مردم را به همراه داشته باشند. در این صفحات تصاویری از اقتدار نظامی کشور و باور مردم مبنی بر مقابله با استکبار منتشر می شود که با استقبال شدید کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

این کاربران با توجه به آغار رزمایش بزرگ  اقتدار ثارالله که در نوع خود به گفته فرمانده سپاه تهران بزرگترین و اولین  در سطح شهر تهران است، حمایت خود را از برگزاری چنین رزمایش هایی در جهت پاسخ به دهن کجی های استکبار جهانی را در فضای مجازی اعلام می کنند.

سایر کاربران نیز با هشتگ هایی چون #اجازه_نفوذ_نمیدهیم، #اقتدار_ثارالله، #اجازه_نمیدهیم و ده ها هشتگ مرتبط به زبان های فارسی،عربی،انگلیسی و عبری خود را دراین دفاع در فضای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی سهیم می کنند.

این جلوگیری از نفوذ دشمن در شبکه های مجازی دیگر نظیر وایبر، لاین و واتس آپ نیز با استقبال گسترده مواجه شده است. دراین شبکه های مجازی تصاویر و متونی در قالب کاریکاتور، شعر و اینفوگرافی ، فیلم و صوت و مینی مال  منتشر می شود که از عزم ملت ایران جهت مقابله با نفوذ دشمن سخن می گوید.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار