راوی کتاب «آن ۲۳ نفر» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از نگارش متنی از سوی سردار قاسم سلیمانی روی متن این کتاب خبر داد.

کتابی که سردار سلیمانی برای آن یادداشت نوشت

به گزارش گلستان 24،  راوی کتاب «آن ۲۳ نفر» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از نگارش متنی از سوی سردار قاسم سلیمانی روی متن این کتاب خبر داد.

 مراسم تجلیل از احمد یوسف‌زاده راوی کتاب «آن ۲۳ نفر» روز گذشته با حضور محسن مؤمنی‌شریف، رئیس حوزه هنری در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

 سردار سلیمانی یادداشت

در این مراسم احمد یوسف‌زاده در سخنانی از نگارش نامه‌ای از سوی سردار قاسم سلیمانی خطاب به خود درباره این کتاب خبر داد و گفت: شب گذشته سردار سلیمانی به دلیل اینکه خود ایشان مسئولیت تیپ ثارالله کرمان را در آن زمان برعهده داشتند، در نامه‌ای نظر خود را درباره این کتاب اعلام کرد.

راوی کتاب «آن ۲۳ نفر» ادامه داد: در آن دوران حجم بالایی از تبلیغات سرتاسر منطقه را گرفته بود که صدام می‌خواهد اسرای ایرانی را با سخاوت آزاد کند؛ در حالی که این گروه با مقاومت خود در مقابل این عمل توانست عصاره جوانمردی و رشادت مردم ایران را برای جنگ به دنیا نشان دهد و خودش را به مقیاس خوبی برای مقایسه جوانان ایران و سایر کشورهای دنیا تبدیل کند.

یوسف‌زاده همچنین در پایان سخنان خود گفت: من برای نوشتن این کتاب از بخشی از خاطرات مکتوب خودم و مجموعه مصاحبه‌های مهدی جعفری، مستندساز خوب کشورمان استفاده کردم و خودم حدس می‌زدم که این کتاب پس از تألیف، اثر شاخصی بشود. البته تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب نیز دوچندان بر ارزش آن افزود.

ارسال نظر

آخرین اخبار