اولین پیست موتور کراس علی آبادکتول و تنها پیست فعال استان گلستان به بهره برداری رسید.

اولین پیست موتور سواری علی آبادکتول افتتاح شد+ تصاویر

 به گزارش گلستان 24،  آیین افتتاحیه این پیست با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی استان گلستان، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس، معاون فرماندار، اعضای شورای شهر و رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از موتور سواران این شهرستان برگزار شد.

رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول در این مراسم گفت: علی آبادکتول یکی از شهرستان های مستعد رشد موتور سواری در کشور است.

وی راه اندازی پیست موتور سواری در علی آبادکتول را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: با وجود این پیست بخشی از اوقات فراغت جوانان تامین می شود و از خطرات ناشی از حرکات نمایشی آن ها در خیابان های شهر بخاطر نداشتن مکان اختصاصی کاسته خواهد شد.

کامیار عادل رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی استان گلستان نیز در این مراسم بیان کرد: پیست موتور کراس کتول پیستی استاندارد و پایلوت موتور سواری در استان است که بعد از حدود 7 ماه تست های آزمایشی به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: چهار پیست موتور کراس در شهرستان های گرگان، گنبد و مینودشت داریم که بعضی از آن ها چند منظوره و بعضی دیگر در حال حاضر متوقف هستند.

عدل با بیان اینکه امیدواریم هر چه سریعتر زمین اصلی این پیست واقع در دهنه زرین گل واگذار شود، افزود: در حال حاضر پیگیر برگزاری مسابقات چند جانبه کشوری در این پیست هستیم و همچنین مسابقات استانی نیز به زودی در آن برگزار خواهد شد.

جعفر مهدوی مسئول این پیست هم در حاشیه مراسم افتتاحیه این پیست در گفتگو با زرین نامه اظهار کرد: یکی از اهداف مهم راه اندازی این پیست حضور متمرکز جوانان موتور سوار شهرستان برای انجام ورزش مفرح موتور سواری است تا دیگر شاهد حرکات نمایشی آن ها در خیابان های شهر نباشیم.

وی اذعان داشت: علی آبادکتول پتانسیل خوبی برای رشد در ورزش موتور سواری دارد که با حمایت مسئولین می تواند به جایگاه حرفه ای خود در کشور دست یابد.

مهدوی در پایان از نماینده مردم در علی آبادکتول در مجلس، فرمانداری، اعضای شورای شهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان برای حمایت از راه اندازی این پیست قدردانی کرد.

مصطفی تجری یکی از جوانان فعال در عرصه موتورسواری و اتومبیل رانی علی آبادکتول نیز در حاشیه این مراسم و در گفتگو با زرین نامه عنوان کرد: راه اندازی پیست موتور سواری باعث پیشرفت این ورزش در سطح شهرستان و ایجاد شور و نشاط بین علاقه مندان آن می شود.

وی با اشاره به آمار بالای موتور سواران در علی آبادکتول و لزوم ایجاد پیست اختصاصی موتور سواری، افزود: از زحمات دلسوزانه آقای جعفر مهدوی رئیس کمیته موتور سواران استان و آقای زرگری رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شهرستان به عنوان بانیان اینکار قدردانی و تشکر می کنم.

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    باید از این پیست ها توی همه شهرهای استان گلستان زده بشه

    • ناشناس
      0

      مخصوصا در شهرستان کردکوی

آخرین اخبار