مسئول امور جوانان هلال احمر گنبدکاووس خبر داد

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با اشاره به نقش مهم جوانان در انجام ماموریت‎های هلال احمر از انتخاب 10 عضو گنبدی این جمعیت به عنوان جوان برتر استان گلستان خبر داد.

انتخاب 10 عضو گنبدی هلال احمر به عنوان جوان برتر گلستان

 به گزارش گلستان 24، عبدالغفار قول‎جانی با اشاره به نقش بارز جوانان در انجام ماموریت‎های محوله جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: جوانان شهرستان گنبدکاووس همچون همه عرصه‎ها در عرصه کمک به همشهریان و هموطنان خود در مجموعه هلال احمر این شهرستان پیشتاز بوده‎اند.

جوان برتر گلستان

وی با اعلام خبر کسب رتبه اول در ارائه خدمات کمپ نوروزی امسال توسط جوانان عضو جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس افزود: با کسب این عنوان در جدول برترین کمپ‎های کشور نیز قرار گرفتیم و موفق به کسب عنوان برتر در این رده نیز شدیم که مرهون تلاش جوانان عضو جمعیت هلال احمر است.

تلاش برای جذب جوانان نخبه، فرهیخته و قهرمانان ملی ساکن گنبدکاووس

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر تلاش جذب جوانان نخبه و فرهیخته و همچنین قهرمانان ملی ساکن شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در سال جاری موفق شده‎ایم جند تن از قهرمانان عزیز کشورمان از جمله «سردار آزمون»، «رسول آقچه لی» و «اسماعیل مسافر» را به عضویت واحد جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در آوریم.

قول جانی با بیان اینکه امور جوانان جمعیت هلال احمر گنبدکاووس ارتباط خوبی را با دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان برقرار کرده است، اضافه کرد: در پنج ماه امسال در 48 مدرسه و کلاس‎ها و دوره‎های کمک‎های اولیه را برگزار کرده‎ایم که استقبال بی‎نظیری از این دوره‎ها شده است و همچنین در دانشگاه‎ها و موسسات آموزش عالی گنبدکاووس کانون‎های دانشجویی با عنوان کانون هلال احمر ایجاد کرده‎ایم.

وی از برگزاری طرح تابستانی اوقات فراغت برای جوانان و نوجوانان در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: تاکنون حدود 300 نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان در این طرح که شامل کلاس‎های آموزشی، ورزشی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی است شرکت کرده‎اند.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با اشاره به دوره‎های بازآموزی برای اعضای جوان عضو این جمعیت تصریح کرد: دوره‎های بازآموزی مجزا برای بانوان و آقایان به همراه اردوهای آموزشی و تفریحی توسط جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس برگزار شده است که موجب ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات اعضای این جمعیت شده است.

برگزاری کلاس آموزشی فضای مجازی با حضور کارشناس پلیس فتا

قول‎جانی از برگزاری کلاس‎های مهارتی ازجمله کلاس آموزشی فضای مجازی با حضور کارشناس پلیس فتا خبر داد و افزود: در این کلاس‎ها علاوه بر ارتقای سطح دانش اعضای جوان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس در تلاش هستیم مهارت‎های این عزیزان را برای حضور موفق در جامعه افزایش دهیم.

وی با اشاره به افتخار آفرینی همیشگی جوانان عضو جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در سطح استان گلستان و شهرستان خاطرنشان کرد: در سال جاری و در هفته بزرگداشت جوان تعداد 10 نفر از اعضای این جمعیت در سطح استان و شهرستان به عنوان جوان برتر انتخاب و مورد تقدیر مسئولان امر قرار گرفتند.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‎های فوتسال، دارت، دومیدانی و... خبر داد و گفت: در کنار این برنامه‎های ورزشی برنامه های فرهنگی مذهبی از جمله برگزاری زیارت عاشورا توسط هیئت جوانان حضرت علی اکبر(ع) جمعیت هلال احمر گنبدکاووس، برپایی ایستگاه صلواتی در مناسب‎های ملی مذهبی و مراسم بزرگداشت پیشکسوت هلال احمر مرحوم محمدعلی محزونی را در دستور کار امور جوانان جمعیت داریم.

ارسال نظر

آخرین اخبار