رییس حوزه هنری گلستان از استقبال مناسب مردم استان از فیلم سینمایی محمد رسول الله که هم اینک در سینماهای تحت مدیریت این حوزه در حال نمایش است ، خبر داد.

استقبال گلستانی ها از فیلم محمد رسول الله

 به گزارش گلستان 24، تقی محمد نژاد اظهارداشت: سینما عصر جدید گرگان ، هجرت گنبدکاووس و بهمن آزادشهر با 4 سالن مجزا به پخش این فیلم اختصاص دارد.

استقبال گلستانی ها از فیلم محمد رسول الله
وی همچنین از تمامی مردم استان برای تماشای بزرگترین اثر تاریخ سینمای ایران دعوت کرد و گفت: فیلم سینمایی «محمد رسول الله» از محاصره مسلمانان در شعب ابی طالب آغاز و به پیش از تولد پیامبر اسلام (ص) باز می گردد. 
در این فیلم مخاطب شاهد وقایعی است که پیش از تولد پیامبر اسلام (ص) تا 12 سالگی ایشان روی داده و صحنه های وفات مادر رسول اکرم و دوران طفولیت و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه از دیگر بخش های فیلم است وبا اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می رسد.
محمد نژاد فیلم محمد رسول الله را سرآغازی برای ساخت آثاری در خور دین مبین اسلام دانست و اظهار داشت: این فیلم در پی ارایه تصویری واقعی از پیامبر اسلام است و آنچه در این اثر سینمایی مقابل دیدگان مخاطبان قرار می گیرد حضور پرمهر و سرشار از برکت پیامبر اسلام (ص) است که هر جا حضور می یافتند مردم را به مهر و دوستی فرامی خواندند.
به گفته وی، این اثر ماندگار و فاخر، از لحاظ ساختار، محتوا و تکنیک قابل دفاع است و داستان فیلم نیز به گونه ای طراحی و اجرا شده که در آینده می توان قسمت های بعدی آن را ساخت و کارگردان نیز به این نکته اشاره داشته که قصد ساخت قسمت های دوم و سوم آن را دارد و به گونه ای می توان آن را سه گانه ای از زندگی حضرت محمد (ص) دانست.
فیلم تاریخی محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی از 7 شهریور سال جاری در سینماهای گلستان به روی پرده رفته است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام /

ارسال نظر

  • گلستانی
    0

    مگه میشه از این فیلم استقبال هم صورت نگیره؟!!

  • اسماعیلی
    0

    یه سوال ، تا الان فیلم حضرت محمد چقدر توی استان گلستان فروش داشته؟ کسی میدونه؟

آخرین اخبار