فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری فردی خبر داد که با راه اندازی یک شرکت کاریابی جعلی و دادن وعده کار در وزارتخانه ها و ادارات دولتی، اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری کرده بود.

ثبت نام 246 کارجو در یک شرکت کاریابی قلابی در گرگان

 به گزارش گلستان 24، سردار سیدمحمود میرفیضی در این باره گفت: با طرح شکایت چندین نفر از شهروندان در خصوص کلاهبرداری یک شرکت کاریابی در گرگان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گفت. 
وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده و با همکاری دستگاه قضایی و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مشخص شد که این شرکت فاقد هر گونه مجوز قانونی است. 

شرکت کاریابی قلابی در گرگان
فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد شاکیان و اهمیت نوع کلاهبرداری، بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی، فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از اسناد موجود و تحقیقات پلیسی مشخص شد تا کنون 246 نفر برای کاریابی در این شرکت ثبت نام کرده اند. 
سردار میرفیضی با اشاره به طرح شکایت 14 نفر از این متهم گفت: برابر اظهارات شاکیان این پرونده، متهم با دادن وعده کار به این افراد از آن ها مبالغی از 5 تا 10 میلیون ریال را دریافت کرده اما تا کنون نسبت به انجام وعده های خود هیچ گونه اقدامی را انجام نداده است. 
وی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد که این فرد قول هایی مبنی بر کاریابی در ادارات دولتی استان و حتی برخی از وزارتخانه ها و مراکز تجاری در کیش را نیز به متقاضیان داده است. 
فرمانده انتظامی استان گلستان از شهروندان تقاضا کرد: در صورتی که به شیوه مشابه خسارت دیده اند بلافاصله برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی مراجعه کنند. 
سردار میرفیضی متذکر شد: با تکمیل شدن پرونده و مستندات لازم متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است. 
وی در پایان توصیه کرد: برای پیشگیری از وقوع این نوع کلاهبرداری ها، افراد متقاضی کار برای اطمینان از قانونی بودن فعالیت شرکت های مورد نظر استعلام لازم را از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی داشته باشند. 

ارسال نظر

آخرین اخبار