فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن از دستگیری سارقان دریچه‎های فاضلاب شهرهای غرب استان گلستان در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان دریچه‎های فاضلاب شهرهای غرب گلستان

در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه‎های فاضلاب از سطح خیابان‎های سطح شهرستان بندرترکمن، ماموران پلیس آگاهی شهرستان را بر آن داشت تا با تشکیل تیمی ویژه، تحقیقات گسترده خود را در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت آغاز کنند.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: بررسی‎های نخست ماموران، نشان داد که سارقان نیمه‎های شب و با استفاده از تاریکی هوا اقدام به سرقت دریچه‎های فاضلاب سطح شهر کرده و آنرا به یک ضایعات فروشی می‎فروشند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرترکمن خاطرنشان کرد: در همین راستا با تلاش ماموران پلیس آگاهی و ردزنی‎های مختلف و انجام فعالیت‎های اطلاعاتی و پلیسی و گشت‎زنی‎های منظم در سطح شهر، یکی از سارقان در هنگام انجام سرقت دستگیر شد.

اعتراف سارقان به سرقت 131 دریچه فاضلاب شهری

گلوی تاکید کرد: در تحقیقات تکمیلی به‌عمل آمده، متهم به سرقت دریچه‎های فاضلاب سطح شهر با همکاری یکی از همدستانش اعتراف و محل اختفای وی را نیز به پلیس گزارش داد.

وی اضافه کرد: با اقدام سریع پلیس و با هماهنگی دستگاه قضایی، همدست متهم دستگیر شده نیز در محل اختفایش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بندرترکمن بیان کرد: در تحقیقات انجام شده، تا به امروز متهمان به 131 فقره سرقت دریچه‎های فاضلاب شهرستان بندرترکمن و سایر شهرهای غرب استان گلستان اعتراف کردند.

وی در پایان ابراز کرد: با تلاش ماموران از صحنه‎های سرقت انجام شده بازسازی صحنه صورت گرفت و در روند تحقیقات یک مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد که متهمان به همراه پرونده تکمیلی برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار