وزیرارتباطات با صدور پیامی درگذشت جمعی از حجاج بیت‌الله الحرام و دکتر احمد حاتمی از دانشمندان برجسته کشورمان را تسلیت گفت.

فوت استاد برجسته کشور در حادثه مکه

 به گزارش گلستان 24، دکتر احمد حاتمی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فضایی ایران از جمله افرادی است که در حادثه دلخراش حجاج بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه، کشته شد. او همراه با کاروان بعثه مقام معظم رهبری به سفر حج رفته بود.

پیام تسلیت وزیر ارتباطات

این خبر را البته ابتدا محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب منتشر کرد.او ضمن ابراز همدردی با خانواده آن مرحوم، نوشت: «از حادثه دلخراش مکه و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان که جهت انجام فریضه حج مشرف شده اند، بسیار متاثر شدم؛ یکی از جان باختگان این حادثه نیز آقای دکتر حاتمی عضو هیات علمی پژوهشگاه فضایی ایران بوده است که بر تاثر خانواده وزارت ارتباطات افزوده است. ضمن ابراز همدردی با خانواده های جان باختگان این حادثه، از صمیم قلب به همه بازماندگان و به خصوص بازماندگان دکتر حاتمی تسلیت عرض می کنم.»

در همین رابطه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم با صدور پیام تسلیتی درگذشت جمعی از حجاج بیت الله الحرام و دکتر احمد حاتمی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

"انالله و انا الیه راجعون"

درگذشت جانگداز و مصدومیت جمعی از حجاج بیت الله الحرام در حادثه دلخراش مکه مکرمه موجب تأسف عمیق و تأثر شدید گردید.دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این حادثه دلخراش را به خانواده‌های داغدار تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحان را از خداوند منان مسئلت دارد.مع الاسف دکتر احمد حاتمی، از اساتید فرهیخته و دانشمندان برجسته کشور نیز در جمع درگذشتگان این حادثه دلخراش است که بی‌شک فقدان ایشان موجب تالم خاطر جامعه علمی کشور است.دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی بدین وسیله مراتب همدردی خود را با جامعه دانشگاهی، همسر مکرمه ایشان سرکار خانم روح افزا و سایر بازماندگان اعلام داشته و برای این استاد خدوم و سایر درگذشتگان در موسم حج ابراهیمی، طلب عفو و غفران الهی دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار