سیفران کشورهای آسیای میانه در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین از پارک جنگلی و آبشار کبودوال شهرستان علی آبادکتول بازدید کردند.

سفیران کشورهای آسیای میانه به کبودوال آمدند+ تصاویر

به گزارش گلستان24؛ این بازدید با هدف معرفی منطقه نمونه گردشگری آبشار کبودوال که به تازگی در فهرست آثار طبیعی کشور نیز ثبت شده است، انجام شد و با حضور فرماندار علی آبادکتول، اعضای شورای اسلامی، شهردار، رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری این شهرستان همراه بود.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در حاشیه این میزبانی، حضور نمایندگان کشورها را فرصتی مغتنم برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان دانست و گفت: علی آبادکتول جاذبه های فراوانی در زمینه گردشگری دارد و حضور سفیران کشورهای مختلف در این منطقه به معرفی این جاذبه ها کمک شایانی می کند.

وی تاکید کرد: شهرستان علی آبادکتول با جاذبه های طبیعی و گردشگردی فراوان این امکان را دارد که در آینده ای نزدیک به قطب گردشگری استان و کشور تبدیل شود.

سفرای کشورهای آسیای میانه نیز از حضور در منطقه نمونه گردشگری کبودوال ابراز خرسندی کرده و گفتند: تصور وجود چنین مناطق زیبایی برای ما دور از ذهن بود که با حضور در این جنگل زیبا با آن آشنا شدیم.

انتهای پیام/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار