با حضور مدیران شرکت های هواپیمایی گرگان:

نشست هم اندیشی توسعه گردشگری استان گلستان در گرگان برگزار شد.

نشست هم اندیشی توسعه گردشگری در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24، رمضان بهرامی، رییس اتاق بازرگانی گرگان در جمع مدیران آژانس های هواپیمایی گرگان گفت: باتوجه به تغییر مدیریت در اتاق بازرگانی گرگان و تدوین برنامه های جدید تلاش می کنیم محکم تر از پیش در راه اعزام هیئت های تجاری گام برخواهیم داشت.

وی گفت: شرکت های زیادی هستند که صرفاً روی کاغذ به نام شرکتند اما به جهت داشتن رابطه های قوی موفقند.

بهرامی با تأکید بر تلاش در جهت افزایش قدرت شرکت های داخل در راه اعزام و پذیرش هیئت های تجاری تصریح کرد: اتاق به همکاری و کمک شما نیاز دارد تا بتوانیم با اتکا به پشتوانه تجربی و پتانسیلی که در اتاق وجود دارد به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

رییس اتاق بازرگانی گرگان افزود: کسی از اتاق گزارش و آمار نمی خواهد پس ما بیشتر به فکر کیفیت هستیم که بتوانیم با اتکاد به آن در جهت رشد اقتصادی استان کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار ما، راییجی، عضو هیئت رییسه و خزانه دار اتاق بازرگانی گرگان گفت: باتوجه به آمارهای سال گذشته درخصوص گردشگری، امیدواریم امسال آمار های گردشگری بهتر هم شود.

وی افزود: با نگاهی به این جمله که گلستان نگارستان ایران است، باتوجه به تنوع آب و هوایی، اقلیمی، فرهنگی و... باید با برنامه ریزی های منظم به صنعت گردشگری کمک کنیم.

راییجی با بیان اینکه گردشگری با کمترین سرمایه می تواند فضای کسب و کار ایجاد کند گفت: اعزام هیئت های تجاری و همچنین پذیرش آنها در کنار نماینده ای از آژانس های هوایی می تواند در امور اقتصادی استان نیز اثربخش باشد.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار