هجمه همه جانبه برای سیاسی کردن تفریحات مردم؛

از سیاسیونی که بدنبال جناحی و سیاسی کردن هر قسمتی از زندگی مردم هستند باید پرسید چرا دست از سرمردم برنمی دارید...

از "کمپین نه به امین حیایی" تا اختصاص عکس صفحه اول روزنامه اصلاح طلب

به گزارش گلستان24؛ شاید هنگام مشخص شدن دو نام "امین حیایی" و "امیرمهدی ژوله" برای رقابت مرحله دوم استندآپ کمدی خندوانه، همه ذهن ها انتظار یک رقابت نزدیک را پیش بینی می کردند.  رقابتی که از سر اجرای خوب و قوت هردو شخص صورت می گرفت.

اما این رقابت متاسفانه تبدیل به یک حاشیه سیاسی برای برنامه خندوانه شد. شاید بتوان اولین تلاش برای سیاسی کردن این برنامه را اقدام بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست رسانه های اصلاح طلب و کارگردان انیمیشن دانست که در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست تا به علت بازی امین حیایی در فیلم سینمایی قلاده های طلا، در مسابقه استند آپ کمدی برنامه خندوانه به وی رای ندهند!

و اما به برکت شبکه های اجتماعی به سرعت بر تنور این سیاسی بازی ها دمیده شد و بعضی از اقدامات هم این آتش را افروخته تر کرد از جمله انتشار عکس امیرمهدی ژوله همراه خاتمی و اعلام رای به ژوله از سوی "ابطحی" و یا اختصاص عکس صفحه نخست روزنامه اصلاح طلب "آفتاب یزد".

 

 

در همین زمینه آفتاب یزد، به صورت اختصاصی شماره امروز خود را به برنامه خندوانه اختصاص داده و در چند یادداشت جداگانه تبلیغات گسترده ای را به نفع ژوله رقم زده است: امیر مهدی ژوله در خندوانه باز هم گل کاشت. بسیار دوست دارم در پایان این مسیر ژوله به عنوان بهترین استند آپ کمدی ایران برگزیده شود. واقعاً حق اوست، نه فقط به خاطر این دقایق و لحظاتی که در خندوانه مردم را خندانده و معلوم است که برای این هدف ساعتها تمرین و کار کرده است.

 

 

در پایان نویسنده از همه می خواهد تا به هر طریقی شده به ژوله رای بدهند: من به امیر مهدی ژوله رای می دهم، چون برای خنداندن من کار  می کند، زحمت می کشد و در یک کلام به منِ مخاطب احترام می گذارد. اگر شما هم مثل من فکر می کنید و به او رای می دهید، از طریق همین شبکه های اجتماعی یا اپلیکیشن های ارتباطی که در اختیار دارید امیر مهدی ژوله را حمایت و ساپورت کنید. کمک کنید در طنز و کمدی ایران چهره ای به اوج برسد که ما را محترم می داند.

به طور مشخص این گونه تبلیغات توسط روزنامه های اصلاح طلب تنها در مسیر سیاسی کردن و دو قطبی سازی تمامی شوونات زندگی مردم صورت می گیرد تا با برجسته کردن ما و آنها، و در صورت برنده شدن، به نوعی به مشروعیت سازی برای خود دست پیدا کنند و از هر حربه ای در این مسیر بهره می برند.

این جناح بازی ها به حدی بود که "امیرمهدی ژوله" به این جریانات واکنش داده و اعلام کرد من نمایندگی از هیچ جریان سیاسی نیستم.

 

 

اما در مقابل هیچ شخصیت معروفی از جریان های دیگر در این بازی های سیاسی  وارد نشده و اتفاقا از این جریانات انتقاد کردند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار