هتاکان با سواد در کمین مقدسات!

حامیان فرد هتاک از عصر روز گذشته تا به الان در حال کامنت گذاری هتاکانه پای خبر مذکور و همچنین انتشار نوشته های مختلف در صفحات اجتماعی اعم از فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی موبایلی هستند.

شروع موج جدید توهین به مقدسات در شبکه های اجتماعی موبایلی همزمان با شاهین نجفی مرتد/چرا جریان فتنه با توهین به مقدسات خودرا مطرح می کند؟+تصاویر

به گزارش گلستان 24، پس از انتشار خبر توهین خبرنگار اصلاح طلب به مقدسات مردم ایران در روز گذشته حامیان فرد هتاک از عصر روز گذشته تا به الان در حال کامنت گذاری هتاکانه پای خبر مذکور و همچنین انتشار نوشته های مختلف در صفحات اجتماعی اعم از فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی موبایلی هستند.

متن خبرنگار مذکور پس از انتشار عکس هتاکانه


خبرنگار مذکور که از اعضای تحریریه روزنامه آرمان وابسته به خاندان هاشمی است پس ازانتشاراین مطلب در گروه مذکور مدعی شد که منظورش از انتشار این تصویر موضوع دیگری بوده است! تصویر اهانت آمیزی که چیزی جز متنی که در خبر نگاشته شد را یادآور نمی شود.
گزارش خبرنگار ما حاکی از آن است که در گروه مذکور که متشکل از افراد مختلف از جریان اصولگرایی،فتنه،اصلاح طلب،برانداز،محکوم امنیتی فتنه88 و ... است نیز تعداد زیادی از افراد به انتشار این عکس اعتراض کرده اند که البته مدیر گروه مذکور به جای پاسخگویی درصدد فرافکنی برآمده است!

اعتراض سایر اعضای گروه به فرد هتاک

 


حضور بازداشتی های امنیتی  فتنه در گروه مذکور

به دنبال نفوذی در گروهی که با هدف جمع آوری خبر تشکیل شده است!


در همین راستا همسر فرد هتاک که اونیز در روزنامه خانوادگی هاشمی کار می کند در نوشته ای که در برخی سایت های اصلاح طلب کار شده است با عنوان بی انصافی بی سوادها مدعی شده که: «عکسی در یک گروه چند نفره‌ی خصوصی شبکه‌های موبایلی بازنشر شد که یکی از سایت‌های خبری با پروپاگاندا و ادعای مذهبی، آن را خبری کرد که به نظر می‌رسد عقده‌گشایی باشد! جالب است که بازنشر کننده بابت بازنشر آن در همان گروه از طرف خودش عذرخواسته بود، اما این سایت خبری که همان عکس را حالا منتشر کرده، برای خودش کف و سوت می‌زند!»


باید به این برادر باسواد متذکر شد این که عکسی توهین آمیز در گروهی 200 نفره در شبکه ای که اکثر آنها از فعالین رسانه ای هستند منتشر بشود و از سوی دیگر با توجه به وجود شبکه های مختلف اجتماعی موبایلی و سرعت بالای تکثیر یک خبر، دیگر محیط خصوصی معنی پیدا نمی کند.که اگر محیط هم کوچکتر از این بود باز هم در فضای مجازی محیط خصوصی معنا ندارد.
نکته دیگر این که مدعی شده اند که این موضوع عقده گشایی بوده است!
برادرباسواد باید بگویند عقده گشایی در مورد چه کسی و یا چه جریانی؟مگر توهین به امام حسین(ع) و مقدسات شامل جریانات سیاسی و طرفداران احزاب و گروه ها می شود که به سادگی از کنار آن بتوان گذشت.


نکته مهم اینجاست که این توهین و حرکت هتاکانه در مسیر همان توهین هایی است که سایر اصلاح طلبان که امروز برخی از آن ها به خارج پناهنده شده اند صورت میگیرد.
هنوز جامعه مسلمان و امام حسینی ایران توهین های بزرگان اصلاح طلب به اسلام و عاشورا را فراموش نکرده اند.


هتاکی اصلاح طلبان در سایر شبکه های موبایلی


یکی از جنجالی ترین و بی شرمانه ترین اظهارات در این زمینه مقاله «خون به خون شستن محال آمد محال» اکبر گنجی در روزنامه صبح امروز بود. وی در این مقاله مصیبت های اهل بیت در روز عاشورا و فجایع آن روز را نتیجه جنگ های بدر و حنین می داند و می نویسد:« پیامبر در بدر و حنین و … شمشیر زد … اما آیا جنگ های جبهه حق علیه باطل پیامدهای ناخواسته یا آثار وضعیه به دنبال ندارد؟…
خشونت فرزند خشونت است و درخت خشونت میوه ­هایی جز خشونت به بار نمی­ آورد. هیچ کس حق ندارد به صرف اینکه خود را حق و دیگران را باطل می­ داند، دست به خشونت بزند و در صدد نابودی مخالفان خود از طریق حذف فیزیکی برآید.»

روزنامه آفتاب یزد به قلم جواد مقامی در فروردین ماه سال 79 می نویسد: «سالهای فراوان و بلکه قرنها این بزرگداشت (قیام عاشورا) حاصلی جز تأثر، حزن و اشک آوری نداشته.»

 


کامنت های حامیان فرد هتاک زیر خبر مذکور در سراج24



یا روزنامه صبح امروز نیز در یادداشتی که به قلم غلامرضا سالار بهزادی در آبان ماه سال 78 منتشر کرده است به نقد تفکر شیعه گری می پردازد: «تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است .»

از طرف دیگر حتی قرآن نیز مورد شبهه برخی از این دگر اندیشان قرار می گیرد؛ حبیب الله پیمان در هفته نامه پیام هاجر در این زمینه می‌نوسید: «فرآن قابل نقد عقلی و تجربی است و خود قرآن نیز در آیات بسیاری دعوت به آن نموده است.»

سخنرانی هاشم آغاجری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مجتمع فرهنگسرای کوثر در اردیبهشت ماه سال 81 نیز در راستای مقالات و یادداشت های روزنامه‌های زنجیره ای بود. وی در قسمتی از صحبت های خود گفته بود: «نویسندگان (نامه به امام حسین (ع)) می‌گویند: این حکومت (حکومت یزید) بدون رضایت مردم است و لذا نامشروع است. اگر حسین (ع) هم در راس باشد ولی رضایت مردم در آن نباشد نامشروع است. آغاجری در همین سخنرانی امام حسین (ع) را با سیاوش در تاریخ ایرانیان مقایسه می‌کند: «... سیاوش در تاریخ ملی ما ایرانیان مظهر معصومیت و پاکی است و بعد از آمدن اسلام، حسین (ع) جای سیاوش می‌نشیند و آیا ما اثری در مورد حسین (ع) مانند منظومه‌ای که فردوسی در باب سیاوش سروده است داریم؟»

یا عماد الدین باقی در اظهار نظری در مورد واقعه عاشورا می‌گوید: «در قرائت شیعی از اسلام، ما از گذشته دور شاهد یک برداشت انقلابی و حماسی از اسلام بودیم... اینها به تغلیظ وجه حماسی-انقلابی حرکت امام حسین می پرداختند؛ به گونه ای که مثلا جنبه های دیگر واقعه عاشورا حذف و به تدریج چهره ای مهاجم، پرخاشگر و انقلابی از اسلام ترسیم شد.»

و البته باقی توضیح می‌دهد که در رویکرد مورد نظر ایشان، « امام حسین تبدیل می شود به یک شخصیت کاملا نورمال.» (مصاحبه با رادیو فردا، بهمن ماه سال 89)

اوج نگاه روشنفکران در مورد عاشورا و علت عظمت این واقعه را در دیدگاه عبدالکریم سروش می توان مشاهده کرد: « واقعه عاشورا بزرگ شده است چرا که شیعیان حاجت داشتند از این واقعه یک اسطوره بسازند و با پیوند زدن خود به این اسطوره هم هویت کسب نمایند، هم ابراز مظلومیت کنند و هم از مخالفان خود هویت ستانی کنند.» (سخنرانی در شب عاشوری سال 89، شهر راکویل ایالت مریلند آمریک)

عاشورای 88؛ اوج بی حرمتی به امام حسین
اما شاید اوج این بی حرمتی ها و توهین ها را می توان در عاشورای سال 88 مشاهده کرد که به اعتقادی بسیاری از کارشناسان، این اقدامات در روز عاشورا که در امتداد فتنه سال 88 و نقطه پایان آن نیز بود، نتیجه حاکمیت اصلاح‌طلبان و سیاست‌های تساهل و تسامح برخی سران این جریان در دوم خرداد بود.
و یا آنجا که نجفقلی حبیبی رییس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی و عنصر نزدیک به حزب منحله مشارکت در برنامه تلویزیونی می گوید:
«سالانه در ایام عاشورا چه پول‌ها که در مملکت خرج می‌شود، اما بازده اینها چقدر است؟ دو نفر گریه می‌کنند و تمام می‌شود!»

سیاهه توهین به مقدسات ،عاشورا و امام حسین(ع) توسط اصلاح طلبان آنقدر طولانی است که جهت انتشار آنها به چندین جلد کتاب قطور احتیاج است و این موضوع نشان دهنده ان است که اصلاح طلبان و جریان فتنه با اصل تفکر عاشورا و حضور دین در عرصه اجتماع و حکومت مشکل دارند.جریان فتنه و اصلاح طلب سابقه حمله به هیات و تکایای امام حسین(ع) در روزعاشورا88 را همچون داعشیان دارند. مگر نه اینکه داعش و اذنابش با امامان شیعه و بالاخص امام حسین(ع) مشکل اساسی دارند.مگر نه اینکه شهادت طلبی آموزه امام حسین(ع)به تمامی شیعیان است و دشمن نیز با شناخت همین روحیه شیعیان همه جوره درصدد تضعیف و نابودی آن است خواه به سبک داعش خواه به سبک اصلاح طلبان داخلی!
حال توهین این خبرنگار دست چندم اصلاح طلب که نذری گیرندگان امام حسین(ع) را که از سر صدق و صفا و به نیت تبرک غذای امام نذری رادریافت می کنند با سگ مقایسه کرده است ،نشان از دور جدیدی از حمله و توهین به مقدسات توسط این جریان است. ظاهرا برخی اذناب داخلی ضدانقلاب و جریان فتنه هماهنگی خاصی با شاهین نجفی خواننده مرتد دارند چه اینکه او نیز این روزها توهین هایی رکیک به حضرت ابالفضل العباس(ع) داشته است. به نظر می رسد جریان اصلاح طلب که این روزها سخت مشغول انتخابات مجلس است همزمان با جریانات ضددین در خارج از کشور درصدد شروع دور جدیدی از توهین به مقدسات مردم ایران است .غافل از اینکه مردم امام حسینی ایران با یک ضربت کاری این بار شدیدتر از 9دی طومار این جریان ضددین را برای همیشه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خواهد بست./سراج 24

 

ارسال نظر

آخرین اخبار