استاندار گلستان گفت: آماده‌سازی و اجرای "پروژه مهر" با پشتیبانی همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرائی اجرائی می‌شود و به همین علت همه آماده استقبال از بازگشایی مدارس هستند.

"پروژه مهر" با همکاری همه دستگاه‌ها در گلستان اجرایی می‌شود

به گزارش گلستان24؛  حسن صادقلو در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به اینکه این آغازگری نماد علم‌آموزی است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با فرهیختگی معلمان و آموزش و پرورش و نیز حمایت شورای ترافیک، نیروی انتظامی و فرمانداری‌ها، سال تحصیلی جدید را با امید آغاز کنیم.

پروژه مهر

وی با اشاره به موضوع مدارس روستایی که به علت کاهش جمعیت به سمت "روستا مرکزی" رفته‌اند، گفت: این تجمیع نباید به صورتی باشد که اراده‌هایی در آن تاثیرگذار باشند بلکه باید براساس قانون و حقانیت این تجمیع صورت گیرد تا نارضایتی مردم را به همراه نداشته باشد.

وی افزود: در موضوع "روستا مرکزی" و تجمیع مدارس روستایی علاوه بر توجه به مباحث مالی باید به مسائل امنیتی و نا امنی‌هایی که سبب نگرانی خانواده‌ها می‌شود نیز توجه جدی شود.

استاندار گلستان با تاکید بر تحصیل فرزندان اتباع بیگانه در استان گلستان، گفت: نرخ شهریه این دانش آموزان بر اساس شیوه نامه مطروحه بین 120 تا 300 هزار تومان است که برای همکاری با آنها نرخ شهریه مانند سال گذشته اخذ خواهد شد و هیچ گونه افزایشی انجام نمی‌شود.

وی افزود: خانواده‌هایی که به علت مشکلات مالی توانایی پرداخت این شهریه را ندارند مورد شناسایی و حمایت قرار خواهند گرفت.

صادقلو با بیان اهمیت شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: با توجه به حل و فصل مشکلات فرزندان اتباع بیگانه و همچنین آمادگی همه ارگان‌ها برای بازگشایی مدارس در اول مهر ماه امیدواریم سال تحصیلی جدید با نشاط و رشد بیش از پیش آموزش و پرورش و دانش ‌آموزان استان آغاز شود.

وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه تلاش داریم "پروژه مهر" را با کمترین دغدغه و با مهربانی آغاز کنیم، گفت: با توجه به تغییر ساختارها در نظام آموزشی کشور، سال تحصیلی جدید سال تحول و جهش در آموزش و پرورش استان خواهد بود.

سال تحصیلی جدید با حضور بیش از 300 هزار دانش آموز و معلم از ابتدای مهرماه در گلستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار