سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در جمع انجمن نویسندگان هوران عنوان نمود : در زمینه دفاع مقدس از ابزارهای ارتباط جمعی و تبلیغات جذاب و اثرگذار بهره زیادی نبرده ایم

در زمینه دفاع مقدس از ابزارهای ارتباط جمعی و تبلیغات جذاب و اثرگذار بهره زیادی نبرده ایم

به گزارش گلستان 24، سلسله نشستهای فرهنگی شهید آوینی هر هفته چهارشنبه ها در انجمن نویسندگان گلستان هوران واقع در محله سبزه مشهد گرگان برگزار می شود.

در جلسه این هفته که با موضوع "فرهنگ مقاومت" و با حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی وسخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس حجت الاسلام والمسلمین فضیلت مدیر کل ارشاد گلستان برگزار شد .

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکان این مجموعه افزود : قطعا یکی از کارهای بزرگی که هنوز بر زمین مانده است موضوع دفاع مقدس میباشد که الحمدالله دوستان ما در مجموعه هوران پیگیر آن هستند.

وی افزود:متاسفانه ما در زمینه دفاع مقدس از ابزارهای ارتباط جمعی و تبللیغات جذاب و اثرگذار بهره زیادی نبرده ایم .

طاهری اضافه نمود : البته نباید فراموش کنیم تلاش هایی در این زمینه در صداوسیما و یا تئاتر انجام شده ولی شاید به نسبت آنچه  واقعیتهای دفاع مقدس بوده هنوز خیلی از آن اتفاقات به نسل جدید ما انتقال داده نشده و متاسفانه حتی گاهی اوقات اطلاعات را ناقص و غیر واقعی و بصورت افسانه به اطلاع این نسل از انقلاب رساندیم که ممکن است آثار سوئی داشته باشد.

انجمن نویسندگان هوران 06

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب نیز از فعالان دفاع مقدس گله مند بودند که چرا همه آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاده ضبط نشده است و یا حداقل بصورت مکتوب جمع آوری نشده است و کماکان خاطرات زیادی از رزمندگان و خانواده های محترمشان در سینه ها حبس شده است و به اطلاع مردم نرسیده است.

حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد:با توجه به فعالیت این مجموعه توصیه میکنم دوستانی که تمایل به نوشتن در این زمینه دارند دور هم جمع شوند و این اتفاقی که در برهه ای از کشورمان به نام دفاع مقدس افتاده است را مکتوب نمایند و تا آنچه از یادگاران دفاع مقدس مکتوب شده باقی بماند و سپس با استفاده از شیوه های جذاب امروزی هم به نسل امروز و فردای ما منتقل و هم در اختیار جهانیان قرار دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار