به میزبانی بندرترکمن

نشست خبری فرمانده سپاه بندرترکمن با خبرنگاران شهرستانهای بندرترکمن، گمیشان، کردکوی و بندرگز برگزار شد.

برگزاری نشست خبری فرمانده سپاه بندرترکمن با خبرنگاران و اصحاب رسانه غرب گلستان+تصاویر

 نشست خبری حسینعلی زرگری فرمانده سپاه شهرستان بندرترکمن در آستانه برگزاری رژه نیروهای مسلح شهرستانهای غرب استان به میزبانی بندرترکمن با حضور خبرنگارانی از شهرستان کردکوی ، بندرگز ، بندرترکمن و گمیشان در سالن جلسات سپاه بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش گلستان24، فرمانده سپاه بندرترکمن گفت:امروزه نقش رسانه ها در افکار عمومی جهان انکار ناپذیر است و رسالت بزرگی یر دوش رسلنه های بیدار جمهوری اسلامی در اشاعه فرهنگ انقلاب و اسلام است و بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب رسانه های دشمن همچون غولهای  امپراطوری هستند که درصد تسخیر جهان هستند.

وی ضمن تیریک هفته دفاع مقدس هدف ازگرامیداشت این هفته را پاسداشت ایثارگریهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسلهای آینده است.

رژه نیروهای غرب استان به میزبانی بندرترکمن مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس شهرستان فردا برگزار می شود

زرگری ادامه داد:برنامه های مختلفی در هته دفاع مقدس برگزار می شود، دیدار با خانواده شهدا ، غبارروبی مزار شهدا، ویزیت رایگان در مناطق محروم، برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی ،برگزاری یادواره شهدا و ..که مهترین آن برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور به میزبانی سپاه بندرترکمن است.

فرمانده سپاه بندرترکمن افزود: سپاه هرگز به دنبال حمایت از جریان سیاسی خاصی در کشور نبوده و همواره به دنبال روشنگیری و بصیرت افزایی در جامعه است و تا به امروز به کمک نیروهای منسجم بسیج که در در جامعه به صورت گسترده و فعال وجود دارند نتایج خوبی هم داشته است.

فرمانده سپاه شهرستان ترکمن در ادامه به ضرورت توجه به وحدت در جامعه اشاره کرد و گفت : دشمن همواره از وحدت شیعه و سنی در حراس است و به دنبال روزنه برای نفوذ و ایجاد اختلاف بین مسلمین میگردد تا به مسلمانان ضربه بزند.

وی ادامه داد: به حمدالله علمای شیعه و اهل سنت روشنی در شهرستان وجود دارند و کاملا به اهمیت اتحاد مسلمین واقفند و دشمن هرگز نمی تواند نفوذی در آنها داشته باشد واز برگزاری رژه اتحاد در مراسم فردا خبرداد.

زرگر توجه ویژه به مسائل فرهنگی در جامعه نظیر عفاف وحجاب و اقتصاد مقاومتی و .. را از برنامه های مهم در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود : سپاه با واگذاری وام های کم بهره و کلاسهای آموزشی درصدد احیای فرهنگ اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی در خانواده ها می باشد.

nashast12

nashast13

nashast14 

ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار