تور یکروزه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان گلستان (رسانه و توسعه ) در رادکان و درازنو شهرستان کردکوی برگزار گردید.

همایش اصحاب رسانه و خبرنگاران در کردکوی

تور یک روزه اصحاب رسانه و خبرنگاران استان گلستان (رسانه و توسعه ) در رادکان و درازنو شهرستان کردکوی برگزار گردید.

به گزارش گلستان 24 ،  به منظور تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و در راستای معرفی توانمندی ها و ظرفیتهای گردشگری شهرستان، همایشی در قالب تور یک روزه تحت عنوان "رسانه و توسعه " با حضور خبرنگاران، مدیران مسئول روزنامه وهفته نامه ها، سردبیران، عکاسان،مدیران سایت های خبری و خبرگزاری های استان گلستان در ارتفاعات زیبای شهرستان کردکوی (درازنو و رادکان)  در روز پنج شنبه مورخ 94/06/19برگزار گردید.

کردکوی از جمله شهرهای حوزه غربی استان گلستان است که در 30 کیلومتری غرب گرگان واقع شده است و به جهت اتصال به جنگل و کوههای سرسبز و سر به فلک کشیده و نزدیکی به دریای خزر و اتصال به دو استان سمنان و مازندران و داشتن مناظر طبیعی بکر و چشم اندازهای زیبای جنگلی یکی از پرجاذبه ترین مراکز گردشگری سطح استان است.

دهکده ییلاقی درازنو، برج تاریخی رادکان با قدمتی هزار ساله منطقه حفاظت شده جهان نما، پارک جنگلی امام رضا، آبشارهای دو آب و آبشار هفت طبقه شادان، امامزاده روشن آباد و شهر تاریخی تمیشه در روستای سرکلاته از مهمترین جاذبه های تاریخی و گردشگری این شهرستان می باشد.

 اصحاب رسانه استان گلستان

در ابتدای این تور خبرنگاران استان دیداری با جمالی فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین شاعری امام جمعه کردکوی به عمل آوردند.

 در این دیدار مجتبی جمالی ضمن خیر مقدم به خبرنگاران حاضر در این تور یک روزه اطلاع رسانی را یکی از محورهای توسعه هر شهرستان نام برد.

فرماندار شهرستان کردکوی افزود جامعه توسعه یافته نیازمند رسانه توسعه یافته است و همایش تور یک روزه اصحاب رسانه و خبرنگاران در سهرستان کردکوی باعث رونق و امید به آینده این شهر خواهد بود

 اصحاب رسانه خبرنگاران گلستان

در این دیدار حجت الاسلام شاعری امام جمعه کردکوی اظهار  داشت : رسانه تقش بسیار مهم و با اهمیتی برعهده دارد که می تواند در توسعه یک جامعه تاثیر گذار باشد.

 وی با اشاره به اهمیت رسانه، افزود: جامعه بدون رسانه هرگز رشد نخواهد کرد که این بسیار مورد توجه است . کار خبرنگاری سخت و دشوار است بزرگترین سختی کار خبرنگاران ، قضاوت مخطبین است که مردم نسبت به آن خبر خواهند داشت .

  گفتنی است در پایان تور یک روزه، خبرنگارن استان از سوی فرمانداری کردکوی مورد تجلیل و تقدیر واقع شدند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار