دعای پر فیض عرفه در آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) با حضور گسترده مردم گرگان برگزار شد.

آیین قرائت دعای عرفه در امام زاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان24، دعای سراسر نور و معنویت حضرت امام حسین (ع) در روز عرفه (چهارشنبه) با حضور مردم پرشور و خداجوی گرگان در آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) برگزار شد.

مردان و زنان حاضر در امام زاده عبدالله (ع) با دلهایی عاشق و چشمانی پر اشک ضمن زمزمه دعای معنوی عرفه، ایمان و دلدادگی به راه و مکتب حسینی را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم حجت الاسلام رئوف مدیرکل محترم اوقاف و امور خیریه استان گلستان و حجت الاسلام موسوی امام جمعه محترم علی آباد کتول  سخنرانی نمودند.

دعای پرفیض عرفه را مهدی مختاری از مداحان برجسته کشور قرائت و در خلال این مراسم به گوشه هایی از مظلومیت سالار شهیدان و یاران باوفایش در سرزمین کربلا اشاره کرده و در پایان مراسم به نوحه سرایی پرداخت.

در این مراسم معنوی پیر و جوان و خانواده هایی که با بچه های خود دعای عرفه را با خضوغ و خشوع زمزمه کرده بودند از خداوند متعال طلب مغفرت و بخشش کردند.

مراسم دعای معنوی و پر فیض عرفه عصر امروز در مساجد ، حسینیه ها و امامزاده های سراسر استان گلستان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

 گلستان24، گزارش تصویری مراسم دعای عرفه را تقدیم می کند:

دعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفه

دعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفهدعای عرفه

ارسال نظر

  • فدایی رهبر
    0

    خداحفظت کنه مهدی جان مایه افتخارخطه شمالی

آخرین اخبار