راهپیمایی اعتراضی مردم مومن گلستان ظهر امروز در محکومیت و بی‌کفایتی و سوء مدیریت رژیم آل سعود برگزار شد.

راهپیمایی مردم گلستان در محکومیت رژیم آل سعود برگزار شد

به گزارش گلستان24، نمازگزاران جمعه در سراسر استان گلستان ظهر امروز پس از اقامه نمازجمعه با شرکت در راهپیمایی باشکوهی، شعار "مرگ بر رژیم بی کفایت آل سعود" سردادند و حملات ناجوانمردانه صهیونیست‌های اشغالگر به مسجد الاقصی و رژیم منفورآل سعود به مردم مظلوم و مسلمان یمن را محکوم کردند.

مردم استان گلستان در این  راهپیمایی که پس از اقامه نمازجمعه برگزار شد با سر دادن شعار و در دست داشتن پلاکاردهایی، حکومت آل سعود را عامل اصلی حوادث روز گذشته در منا دانسته و سران سعودی را محکوم کردند و  فریاد "مرگ بر رژیم بی‌کفایت آل سعود"، "عزا عزا است امروز روز عزا است امروز خامنه‌ای رهبر صاحب عزا است" سردادند.

گلستانی‌ها در این مراسم خباثت و تعرض بی‌شرمانه صهیونیست‌های خون‌خوار به قبله نخست مسلمانان جهان و هتک حرمت به مسجدالاقصی و حملات بی شرمانه آل سعود جنایتکار و منفور به مردم مظلوم و بی پناه یمن را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگاران تسنیم، مردم استان گلستان در شهرهای مختلف با اعلام برائت از رژیم‌های صهیونیست و آل سعود، این اقدامات غیر انسانی را به شدت محکوم کردند و خواستار توقف کامل جنایت و کودکشی از غزه و فلسطین تا یمن شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار