مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری دعای پرفیض عرفه در آستان مقدس هفت امامزاده واجب التعظیم گلستان خبر داد.

برگزاری دعای عرفه در 7 امامزاده واجب‎التعظیم گلستان

حجت‎الاسلام سید محمد جواد رئوف‎سیدنژاد اظهار کرد: زائران و عاشقان خاندان نبوت به شوق ثواب زیارت حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلای معلی، در روز عرفه در جوار مرقد نورانی این امامزادگان واجب التعظیم استان گلستان به قرائت دعای روحبخش عرفه پرداخته و با خدای خویش راز و نیاز می‌کنند.

به گزارش گلستان24، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ضمن بیان بقاع میزبان دعای عرفه گفت: طبق اعلام شهرستان‎های تابعه از تعداد 123 بقعه متبرکه برخی پذیرای زائران برای قرائت دعای پر فیض عرفه خواهند بود ولی به صورت ویژه در آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع) گرگان، عبدالله(ع) روستای زیارت، قاسم(ع) «دلند»، مجید(ع)کردکوی، ابراهیم(ع)کوی «اوزینه» و امامزاده «معصوم‎زاده جهان‎بینی» علی‎آبادکتول برگزار خواهد شد.

پخش مستقیم مراسم دعای عرفه از سیمای مرکز گلستان

رئوف‎سیدنژاد به پخش مستقیم مراسم دعای عرفه از سیمای مرکز استان گلستان اشاره کرد و افزود: پخش زنده مراسم قرائت دعای پر فیض عرفه از آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان در روز چهارشنبه ساعت 13 و 30 دقیقه و با مداحی حاج مهدی مختاری و سخنرانی حجت‎الاسلام محمد موسوی برگزار خواهد شد.

وی روز عرفه را روز عبادت دانست و اذعان کرد: عرفه، روز عبادت و بندگی است و باید همه مسلمانان از این روز به خوبی استفاده کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: روز عرفه از روزهای خاص سال است که روایات بسیاری در فضیلت این روز بزرگ از سوی بزرگان دین اسلام به ما رسیده به همین خاطر روز عرفه، روز شناخت خداوند محسوب می‎شود.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار