معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: طی صحبتی که با مدیر کل حج و زیارت در مکه داشتم ایشان گفت که از نزدیک 100 جنازه را دیده اما نازقلیچی در میان آنها نبود و احتمال جزو مفقودین است.

تشریح آخرین جزئیات مفقود شدن فرماندار بندرترکمن در حادثه منا توسط معاون استاندار گلستان

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی معاون استاندار گلستان دقایقی پیش در گفتگو با گلستان ما با تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هم استانی های ترکمن در حادثه منا گفت : متاسفانه این واقعه در روز عید قربان رخ داده و در حالی که زائرین خود را برای برگشت به وطن آماده می کردند با چنین وضعیتی روبه رو شدیم .

مفقود شدن فرماندار بندرترکمن

طهماسبی افزود: تمام تلاش ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران اینست که از این آزمون الهی سربلند بیرون بیاییم و این روزها همه دیدند که عربستانی که خود را خادم حرم الهی و ام القرای جهان اسلام می دانست ، چه خباثتی را علیه مسلمانان روا داشت.

وی با اشاره به موضع گیری ائمه جمعه استان گلستان تاکید کرد: خوشبختانه طلاب شیعه وسنی و مردم استان به وضوح دیدند که دولت عربستان مسئول این بی دقتی و حادثه تلخ شده و آن را محکوم کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: ما باید راه این عزیزان را ادامه بدهیم و به همین جهت یک استقبال با شکوه هم برای زائرینی که به سلامت به کشور باز می گردند و هم برای آنهایی که متاسفانه جان باختند در مرکز استان داشته باشیم .

وی در خصوص آخرین وضعیت مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن گفت : ساعتی پیش با درگاهی مدیر کل حج و زیارت استان در مکه تلفنی صحبت کردم و جویای حال فرماندار بندرترکمن شدم.

طهماسبی افزود: اقای درگاهی عنوان کرد که بیش از 100 جنازه را از نزدیک دیده اما در بین این 100 نفر فرماندار بندرترکمن را ندیده و احتمالا وی جزو مفقودین مجروحی است که در یکی از بیمارستانها مشغول مداوا می باشد.

معاون استاندار گلستان تصریح کرد: به هر حال هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و ما 325 مفقود داریم و احتمال دارد بسیاری از مفقودین گلستانی نیز جزو آن باشند .

انتهای پیام /رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار