با گذشت بیش از 115 روز؛

باگذشت غریب به چهارماه از خداحافظی دلیجه، بخشدار مرکزی آق قلا اما هنوز این بخش، بخشدار دولت تدبیر و امید را به خود ندیده است.

بخش مرکزی آق قلا همچنان بخشدار ندارد

به گزارش گلستان 24،  2 روز دیگر مانده تا بخش مرکزی آق قلا وارد پنجمین ماه خود بدون وجود بخشدار شود. باگذشت غریب به چهارماه از خداحافظی دلیجه، بخشدار مرکزی آق قلا اما هنوز این بخش، بخشدار دولت تدبیر و امید را به خود ندیده است.

هیوه چی، فرماندار شهرستان آق قلا در حدود یکسال پیش سکان مدیریت فرمانداری را به دست گرفت و پس از 10 ماه به طور همزمان و در یک مراسم علی اکبر قجری به عنوان معاون فرماندار و جواد محمدی راد به عنوان بخشدار وشمگیر منصوب شدند ولی تاکنون بخش مرکزی آق قلا بدون بخشدار باقی مانده است.

البته شنیده ها حاکی از آن دارد که برخی از افراد سعی در مدیریت بخشداری از راه دور دارند که خلا وجود بخشدار را تا حدی کمرنگ نمایند. در این میان گزینه هایی هم برای تصدی این سمت وجود دارد که هر روز کمرنگ و پرنگ می شوند.

با وجود مشکلات زیادی که روستاها و دهیاری های این بخش با آنها دست و پنجه نرم می کنند، جایز نیست بیش از این بخش مرکزی آق قلا بدون بخشدار باقی بماند و بهتر است مسئولین شهرستانی و استانی تصمیمات نهایی و رسیدن به گزینه اصلی را در این خصوص به سرانجام برسانند.

البته ناگفته نماند بخش مرکزی نیازمند یک بخشدار کار بلد است و تأخیر بیش ‌ازحد در انتخاب بخشدار جدید نگران‌کننده بوده و اسپی دژ امیدوار است دولت تدبیر و امید فردی شایسته، علاقه‌مند، با برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت، کارآمد، پاسخگو و با انرژی برای خدمت به مردم این بخش انتخاب نماید تا بتواند با همکاری تمامی مسئولین گامی بلند در رشد، پیشرفت و توسعه شهرستان آق قلا بردارد.

انتهای پیام/اسپی دژ

ارسال نظر

آخرین اخبار