سایه سنگین شکایت بر سر خبرنگاران !

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: خبرنگاران واقعیت‎های شورا و نه واقعیت‎های حاشیه‎ای را منعکس کنند.

خبرنگاران منعکس‎کننده واقعیات باشند نه حاشیه‎ها

به گزارش گلستان24، زهرا نورا امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر گرگان متشکل از 13 عضو است و گاهی موارد موضوعاتی پیش می‎آید که ممکن است در یک خانواده یا بین خواهر و برادر نیز رخ دهد لذا نباید مسائل را خیلی بزرگ جلوه دهیم، چرا که هیچ اهانتی به خبرنگاران صورت نگرفت.

 شورای اسلامی شهر گرگان

وی با اشاره به اینکه باید مسائل در فضای آرام مطرح شود، تصریح کرد: اعضای شورا قرار است هر دو یا سه ماه مبادرت به برگزاری جلسه با رسانه‎ها کنند تا موضوعات و مسائل مطرح و بررسی شود.

باید خبرنگاران را در کنار خودمان داشته باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: برخی مسائل از روی ناراحتی مطرح می‎شود که رسانه‎ها نباید آن را بزرگ کنند، بحث کوچکی که هفته گذشته راجع به خبرنگار یک رسانه مطرح شد بحث مهمی نبود لذا از آن خبرنگار خواستم که به شورا بیاید تا از نزدیک با هم صحبت کنیم و مسائل مرتفع شود اما ایشان توجهی نکرد.

نورا بیان داشت: اگر وارد جزئیات شویم اعضاء نیز حرف‎هایی برای گفتن دارند که شاید خیلی خوشایند نباشد و کار به شکایت نیز برسد لذا نباید یکطرفه قضاوت کرد و احساسی و عاطفی با مسائل روبه‌رو شد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه خبرنگاران بسیار والاست، گفت: ما به جایگاه رسانه و خبرنگار احترام می‎گذاریم و برای رسانه ارزش قائل هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه خبرنگاران بازوی شورا هستند، گفت: خبرنگاران باید آرامش را به جامعه هدیه کنند، ما حتما باید خبرنگاران را در کنار خودمان داشته باشیم و سعی کنیم آنچه شورا و شهرداری باید به صورت پررنگ به آن بپردازند توجه کنیم.

وقتی فضای حقیقی برای طرح کردن مسائل وجود دارد چرا به فضای مجازی متوسل شویم

نایب ‎رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس با تاکید بر اینکه اصلا قصد توهین به جامعه خبری را نداشته است، گفت: نباید هیچ‎گاه زود قضاوت کنیم، همواره باید انصاف را رعایت کرد.

صفرعلی پایین‎محلی افزود: جامعه خبری استان هیچ خطایی مرتکب نشده که بخواهم به آنها توهین کنم، بنده معتقد هستم وقتی فضای حقیقی برای طرح کردن مسائل وجود دارد چرا باید به فضای مجازی متوسل شویم.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار