عکس لحظه‌ی بعد از درگذشت مرحوم محسن حاجی حسنی کارگر، قاری برجسته قرآنی، در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. پیکر او به خاطر بی‌کفایتی آل سعود در فاجعه منا، زیر بپای مانده و کبود شده است.

تصویری از صورت پاک و کبود قاری برتر ایرانی بعد از درگذشت در فاجعه منا (+۱۸)

 بعضی عکسها هستند که روایتگر قصه‌ی پر غصه‌ای است.

به گزارش گلستان24، مدتی پیش نتیجه سی‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی اعلام شد و نام «محسن حاجی حسنی کارگر از جمهوری اسلامی ایران» به عنوان رتبه اول رشته قرائت اعلام شد و جایزه خود را از پادشان مالزی دریافت کرد. خبری که پس از 9 سال بار دیگر تکرار شد و نماینده‌ای از جمهوری اسلامی ایران توانست بر سکوی اول قرائت مسابقات مالزی جای بگیرد. تلاوت زیبای حاجی حسنی کارگر در بین قاریان 68 کشور شرکت کننده، تحسین حاضران و داوران بین المللی را برانگیزد.

چند روز قبل، خبر فوت حاجی حسنی در حادثه مِنا منتشر شد. پیکر پاکش به خاطر بی‌کفایتی آل سعود زیر پای مانده و کبود شده است و حالا که عکسش را می‌بینیم قصه پر غصه عکس‌ها را درک می‌کنیم.

حالا حاجی حسنی کارگر مصداق آیه شریفه «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه» شده است. جامعه قرآنی این روزها به یادش این آیه را می‌خوانند.

هیچ چیز جز این آیه، دل را در سوگ او التیام نمی‌بخشد که «انا لله و انا الیه راجعون».

انتهای‌پیام/تسنیم

ارسال نظر

  • مشهدی
    0

    وااااای خدای من
    حتی جنازش هم نوزانی و خندانه
    خوش به حالش
    شهادت برازندش بود

آخرین اخبار