نماینده ولی فقیه در استان گلستان بمنظور همدلی با مصیبت دیدگان جانباختگان سرزمین منا در اطلاعیه ای اعلام کرد مجلس بزرگداشت جانباختگان حادثه در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.

مجلس بزرگداشت جانباختگان منا در مسجدجامع گلشن گرگان برگزار می شود

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی بمنظور همدلی با مصیبت دیدگان و مجلس بزرگداشت جانباختگان سرزمین منی اطلاعیه ای را صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: حادثه دردناک و غم انگیز منی، امت اسلامی مخصوصا ملت ایران و به ویژه استان گلستان را عزادار کرده و چشم اشک بار و چهره غم زده زوار بازگشتی حکایت از عمق فاجعه می کند.

اضافه بر همه بی کفایتی های رژیم ال سعود شنیده می شود که حتی از برگرداندن اجساد مطهره به اوطانشان ممانعت به عمل می آورد. عوامل رژیم سعودی ایام عید ما را تبدیل به عزا کرده اند لذا برای همدلی با مصیبت دیدگان در شب و روز عید غدیر جشن و سروری نخواهیم داشت و فقط به سنت حسنه دیدار علماء و ذراری رسول خدا (ص) اکتفاء می شود.

همچنین بدین وسیله اعلام می شود؛ از طرف مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) مجلس بزرگداشتی در روز یکشنبه ۱۲ مهر از ساعت ۱۵:۳۰ الی۱۷ در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.

شرکت عموم مومنین بویژه علما ء و روحانیون موجب همدردی و تسلی خاطر باز ماندگان می شود.

در فاجعه منا ۲۰ نفر از زائران گلستانی که همگی از اهل سنت بودند جان خود را از دست دادند و ۳۱ نفر نیز مفقود شده اند که ۳۰ نفر از آنان از اهل سنت هستند./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار