تذکر جدی نماینده گنبد به استاندار گلستان

نماینده مردم گنبد گفت: بنده این تذکر جدی را به استاندار گلستان دادم که این جابجایی ها تغییری را ایجاد نخواهد کرد و بهتر است دنبال طرح وبرنامه برای پیشرفت استان باشیم .

عباسی : آقای صادقلو دنبال طرح و برنامه باشید نه جابجایی نیروها

به گزارش گلستان24، سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در حاشیه اختتامیه رزمایش دردانه های دست بسته  در گنبد کاووس در جمع خبرنگاران در سوالی مبنی بر تغییر برخی فرمانداران و پرسنل فرمانداریها اظهار کرد:  جابجایی ها نیاز نیست و ما با جابجایی نمی توانیم چیزی را تعویض کنیم بلکه باید به فکر رشد و توسعه باشیم ، اگر فردی در پستی یا مقامی تجربه کسب کرده و مملکت برای او هزینه کرده ، اگر خطایی در کارش دیده می شود او را راهنمایی کرده وگرنه اجازه بدهند فعالیت بکند.

تذکر نماینده گنبد

وی با اشاره به تفکر جابجایی نیروها در پی تعویض دولتها گفت : این تفکر که هر مسئولی بیاید همه را جابجا کند ، دولت بعدی هم که بیاید آنها را جابجا می کند و این اشتباه هست چون ما هزینه کردیم تا افرادی بیایند و کار یاد بگیرند و مسلط به قوانین اجرایی کشور شوند و اگر این جابجایی ها انجام شود این مسیر پرهزینه دوباره باید تکرار شود.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی گفت : ما معمولا خواسته های مردم را به دولتمردان انعکاس می دهیم و این مسئولان اجرایی هستند که تصمیم می گیرند و بهتر بود در این جابجایی ها دقت بیشتری صورت می گرفت.

سلیمان عباسی با تاکید مجدد بر اینکه جابجایی ها ضرورتی ندارد، تصریح کرد: بهتر است به ارائه طرح و برنامه بپردازیم و واقعا چند نفر توان مدیریت ندارند که باید تعویض شوند ، یک ، دو یا سه نفر ، لذا همه را که نمی توان جابجا کرد.

وی یادآور شد: ما باید دنبال طرح وبرنامه برای پیشرفت منطقه باشیم و به سمت حفظ ارزشها برویم و یکی از این ارزشها داشتن نیروی سالم و صادق در مملکت است و حفظ آنها سرمایه است و مقام معظم رهبری نیز هر سال رهنمودهایی دارد و خوب است سال همدلی و همزبانی در تمام ابعاد خودش را نشان دهد.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار