استاندار گلستان روز گذشته با حضور در شهرستان ترکمن و دیدار با خانواده فرماندار این شهرستان رسماً خبر درگذشت ایشان را اعلام کرد.

خبر درگذشت فرماندار ترکمن رسما به خانواده وی اعلام شد

حسن صادقلو با ابراز تاسف و تاثر از وقوع این ضایعه دردناک، مصیبت وارده را به همسر و دو فرزند مرحومه «مرجان نازقلیچی» و تمامی مردم بندر ترکمن تسلیت گفت.

به گزارش گلستان24، وی با اشاره به توانایی های مدیریتی بالای ایشان، این ضایعه را دردناک دانست و افزود: امیدواریم خداوند به بازماندگان صبر عنایت نموده و مردم نیز با حضور در مراسم عزاداری این عزیزان موجبات تسلی خانواده هایشان را فراهم آورند.

فرماندار ترکمن

وی با تاکید بر اینکه فقدان مرحومه نازقلیچی موجب تالم فراوان همگان شده، یادآور شد: ایشان در مدت تصدی پست فرمانداری شهرستان ترکمن ثابت کردند که امانت داری صدیق بر این اعتماد بودند و به شایستگی از حقوق مردم شهرستان ترکمن دفاع می کردند.

لازم به ذکر است مرحومه «مرجان نازقلیچی» بنا به گزارشات اولیه جزء مصدومان حادثه «منا» بود اما با گذشت زمان اخباری مبنی بر مفقودی ایشان منتشر شد و در نهایت نام فرماندار شهرستان ترکمن در بین زائرین جان باخته گلستانی قرار گرفت.

مرحومه نازقلیچی ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ از سوی استاندار گلستان، تصدی فرمانداری شهرستان ترکمن را بر عهده گرفت و به عنوان نخستین زن فرماندار شمال کشور معرفی شد./مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار