مائده حجاری که کارشناس آشپزی برنامه پر بیننده به خانه بر می گردیم شبکه پنجم سیما است در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ادبیاتی زننده به مقام شهید والا مقام همدانی توهین کرد.

توهین کارشناس آشپزی برنامه  به خانه بر می گردیم به سردار شهید همدانی+عکس

به گزارش گلستان24 به نقل از رجانیوز یکی از انتقاداتی که همیشه به صدا و سیما وارد می شود عدم دقت و نظارت کافی بر انتخاب افرادی است که مقابل دوربین ها قرار می گیرند. در بسیاری از اوقات دیده شده فردی در برابر دوربین های صدا و سیمای جمهوری اسلامی با ظاهر و رفتاری قابل قبول قرار می گیرد اما در فضای خارج ازدوربین، چیزی صد در صد مقابل این رفتار از خود بروز می دهد.

این مساله با ظهور شبکه های اجتماعی هم حادتر شد؛ افراد مختلف که از صدا و سیما ارتزاق می کنند در صفحات اجتماعی خود ما فی الضمیرشان را به راحتی بروز داده و به نوعی به تمسخر آن چه که روی آنتن با تظاهر به مردم نشان می دهند می پردازند.

در تازه ترین مورد یکی از کارشناسان صدا و سیما به سردار شهید حسین همدانی توهین کرده است. مائده حجاری که کارشناس آشپزی برنامه پر بیننده به خانه بر می گردیم شبکه پنجم سیما است در شبکه اجتماعی اینستاگرام با ادبیاتی زننده به مقام شهید والا مقام همدانی توهین کرد.

«سراج24»، با پوزش از روح مطهر این شهید گرانقدر و خوانندگان محترم، تصویر این هتاکی را قرار می دهد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار