در آغاز بازی دیشب بارسلونا و اتلتیکو مادرید:

شعار "من شارلی هستم" که برگرفته از نام مجله هتاک "شارلی ابدو" می باشد در ابتدای بازی چندین بار بر روی دستان هواداران فوتبال و بر پیراهن بازیکنان نمایش داده شد. "شارلی ابدو" با انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز از پیامبر اسلام (ص) هویت تفرقه انگیز خود را برملا کرده بود و مشخص نیست چرا این بار صدا و سیما از کنار این مطلب به سادگی عبور کرد و آن را پوشش داد.

یک‌دقیقه سکوت صداوسیما به احترام نشریه هتاک!

شب گذشته و در آغاز مسابقه بارسلونا و اتلتیکو مادرید، محمدرضا احمدی گزارشگر جوان این دیدار همراه با بازیکنان دو تیم اقدام به اعلام یک دقیقه سکوت برای کشته شدگان نشریه شارلی! نمود و در کمال تعجب صدا و سیما این اقدام سیاسی را پوشش داد. گفتنی است گرچه اقدامات تروریستی در فرانسه از سوی تمام جریانات داخل ایران محکوم شده است اما برجسته سازی نام نشریه شارلی جای سوال دارد.

به گزارش گلستان 24: شعار "من شارلی هستم" که برگرفته از نام مجله هتاک "شارلی ابدو" می باشد در ابتدای بازی چندین بار بر روی دستان هواداران فوتبال و بر پیراهن بازیکنان نمایش داده شد. "شارلی ابدو" با انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز از پیامبر اسلام (ص) هویت تفرقه انگیز خود را برملا کرده بود و مشخص نیست چرا این بار صدا و سیما از کنار این مطلب به سادگی عبور کرد و آن را پوشش داد.
 
شارلی

اگرچه اقدام تروریستی در دفتر این مجله به صورت رسمی توسط جمهوری اسلامی محکوم شد، لکن پوشش نام این نشریه ی هتاک که در روزهای گذشته بهانه ای برای بازنشر کاریکاتورهای آن شده درست به نظر نمی رسد.

این درحالی است که روزنامه شرق نیز در اقدامی تأمل انگیز اکانت شبکه اجتماعی خود را به نام این نشریه هتاک تغییر داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار