جنگ تبلیغاتی روس‌ها به موازات حملات هوایی

رسانه‌های روس با انتشار انیمیشنی جذاب از حملات هوایی به داعش، به زبان ظنز، ائتلاف آمریکا علیه داعش را به سخره گرفتند و گفتند که عملیات مسکو در سوریه ائتلاف آمریکا را رسوا کرد.

گریه «اوباما» بر سر جنازه‌ داعشی ها + فیلم

به گزارش گلستان24، رسانه‌های روس بتازگی انیمیشنی طنز با موضوع عملیات هوایی روسیه در سوریه علیه تروریست‌ها منتشر کرده و در آن رسوایی آمریکا در مبارزه با داعش را به تصویر کشیده‌اند.

این ویدئو از بی‌اثر بودن ائتلاف آمریکا علیه داعش انتقاد می‌کند.

در این ویدئو با عنوان «روسیه داعش بمباران می‌کند»، آمده است که «اگر می‌خواهی به نتیجه خوب برسی، خودت عمل کن. پس برای همین روسیه اقدام به بمباران داعش می‌کند... پس اوباما چه خواهد کرد؟».

در این فیلم عناصر داعش به شکل گوسفندهای سیاهی به تصویر کشیده شده‌اند که در حال فرار از جنگنده‌های روس هستند و پس از آنکه کشته می‌شوند و در دریا می‌افتند، باراک اوباما در قایقی بتنهایی بر سر اجساد آنان می‌گرید.

در پایان این ویدئو نیز «اوباما به تصویر کشیده شده که فریاد می‌زند: حالا چه کنیم؟ راز ما را فهمیدند. پوتین جنگ علیه داعش را آغاز کرد».

 

 

حملات هوایی روسیه به تروریست‌ها در سوریه از چهارشنبه هشتم مهرماه (30 سبتامبر) آغاز شده و طبق گفته وزارت دفاع روسیه، احتمالا تا چهار ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ص

ارسال نظر

آخرین اخبار