حواشی تمرین بسکتبال شهرداری گرگان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در چهار روز مانده به شروع لیگ با تمرینات فشرده و هدایت محمدمهدی ایزدپناه سرمربی این تیم دست و پنجه نرم می‌کند.

سوت «زحمت‌کش» تا فریادهای «ایزدپناه» در تمرین بسکتبال گرگان + تصاویر

بر اساس اعلام فدراسیون بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان در روز پنج‌شنبه در خانه خود به مصاف تیم شیمی در سلف خواهد رفت.

به گزارش گلستان24، این در حالی است که نماینده گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور در چهار روز مانده به شروع لیگ و نخستین بازی خود، به صورت صبح و بعد از ظهر به انجام تمرینات فشرده، بدن‌سازی، مرور تاکتیک و برنامه‎ریزی برای رویارویی با نخستین حریف لیگ برتری خود می‎پردازند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان این روزها با سرمربیگری محمدمهدی ایزدپناه، مربی پرافتخار و بازیکن سال‎های دور بسکتبال گرگان، ملی‎پوش پنجه طلای بسکتبال ایران، به انجام تمرینات می‎پردازد و با هدایت این مربی پرافتخار در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور حاضر خواهد شد.

امشب نیز بسکتبال شهرداری گرگان در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان تمرینات خود را ادامه داد.

سعید صالحی، سروش بنی‎کریم، آرمین صادقی، روهام کبیر، بابک نظافت، مجتبی‎ بنی‎عقیل، ساسون آبرامیان، مهدی برون، فرهاد صبوری، محسن محمدی، عدنان رونقی، حامد سهراب‎نژاد، سامان طاهری و بنی‎ کوچویی، 14 بازیکنی بودند که امشب در سالن تمرین بسکتبال شهرداری گرگان حاضر بوده و به انجام تمرین پرداختند.

گفتنی است، از این 14 بازیکن سروش بنی‎کریم و مجتبی بنی‎عقیل هنوز با تیم قراردادی را امضا نکرده‎‎اند اما با توجه به رضایت ایزدپناه از این دو بازیکن این انتظار دور از ذهن نیست که «بنی‎کریم» و «بنی‎عقیل» نیز به لیست نهایی تیم افزوده شوند.

نهیر میرزا که در فصل تابستان همراه با تیم منتخب آمریکا در جام ویلیام جونز شرکت کرده بود با تیم بسکتبال شهرداری گرگان به توافق رسیده و بامداد دوشنبه (چهارم آبان‌ماه جاری) وارد ایران می‌شود.

یکی از موضوعات مورد توجه در تمرین امشب تیم بسکتبال شهرداری گرگان، حضور فرهاد زحمت‌کش از پیشکسوتان بسکتبال گرگان و از مربیان توانمند بسکتبال گرگان بود که به عنوان دبیر هیئت بسکتبال استان گلستان نیز در حال فعالیت است.

محمدمهدی ایزدپناه که از فرهاد زحمت‌کش به عنوان یکی از دوستان قدیمی خود نام می‎برد، در زمانی که بازیکنانش را برای انجام بازی تمرینی به دو قسمت تقسیم کرد، از فرهاد زحمت‌کش خواست تا این بازی را قضاوت کند و به احترام فرهاد زحمت‌کش، ایزدپناه سوت خود را به زحمت‌کش داد.

لازم به ذکر است این حرکت محمدمهدی ایزدپناه مورد استقبال و تشویق هواداران حاضر در سالن و بازیکنان این تیم قرار گرفت.

کامیار صادق‎زاده بازیکن بومی و جوان و خوش‎آتیه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این جلسه تمرین بر روی نیمکت و در کنار دکتر تیم تمرین را نظاره می‎کرد که در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان علت عدم تمرین خود را مصدومیت از ناحیه زانو و در پیش داشتن عمل جراحی عنوان کرد.

صادق‎زاده در ادامه گفت: بر اساس تشخیص پزشکان، شش ماه نمی‎توانم بازی کنم و در عمل این فصل را از دست دادم.

حضور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان که به نوعی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تحت نظارت این سازمان فعالیت می‎کند، از دیگر نکاتی بود که مورد توجه قرار گرفت.

خسروی در این جلسه صورت میدانی از تمرین تیم بازدید کرد و در خصوص مسائل مختلف تیم با محمدمهدی ایزدپناه به گفت‎وگو پرداخت.

در این جلسه از تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان، بازیکنان در ابتدا با انجام تمرینات بدن‌سازی، به مرور تاکتیک‎ها و تکنیک‎های مورد نظر، نوع حملات و دفاع در برابر حمله تیم حریف را تمرین کرده و در پایان به انجام مسابقه تمرینی پرداختند.

ارسال نظر

آخرین اخبار