رئیس دانشگاه پیام‎نور استان گلستان از برگزاری نخستین دوره مسابقه بزرگ نجات تخم‎مرغ در این استان خبر داد.

نخستین دوره مسابقه بزرگ نجات تخم‎مرغ در دانشگاه پیام نور گلستان برگزار می‎شود

به گزارش گلستان24، قربان شهریاری عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل نخستین دوره مسابقه بزرگ نجات تخم‎مرغ در دانشگاه پیام‌نور استان گلستان برگزار می‎شود.

مسابقه بزرگ نجات تخم‎مرغ

وی با اشاره به اینکه مسابقه نجات تخم‎مرغ ویژه تمام دانشجویان دانشگاه پیام‎نور استان گلستان است، تصریح کرد: این مسابقه به همت کمیته پدافند غیرعامل استان گلستان و همکاری دانشگاه پیام‎نور استان گلستان برگزار می‎شود.

رئیس دانشگاه پیام‎نور استان گلستان با بیان اینکه زمان ثبت‎نام در این مسابقه تا سوم آبان‎ماه جاری ادامه دارد، افزود: زمان برگزاری مسابقه روز چهارشنبه ششم آبان با حضور مقامات استانی در دانشگاه پیام‎نور شهرستان گرگان برگزار می‎شود.

شهریاری در خصوص طریقه ثبت‎نام برای شرکت در مسابقه نجات تخم‎مرغ گفت: دانشجویان علاقمند می‎توانند از طریق مراجعه حضوری به دانشگاه پیام‎نور گرگان و یا از طریق شماره‎های 09114090764 و 09178400560 همچنین مراجعه به آدرس PNU-EGG-DROP-CONTEST.BLOGFA.COM مبادرت به ثبت‎نام کنند.

وی با اشاره به ویژگی‎های این مسابقه بیان داشت: کسانی در این مسابقه موفق خواهند شد که بتوانند با پرتاب تخم‎مرغ سالم ماندن آن را نیز مدنظر داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام‎نور استان گلستان گفت: افراد برگزیده که منتخب این دوره از مسابقه می‎شوند از هدایای نفیس برخوردار خواهند شد.

به گفته شهریاری؛ ملاک گزینش منتخبان مسابقه بزرگ نجات تخم‎مرغ طبق نظر هیئت داوران خواهد بود./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار