مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گلستان گفت: زندگینامه و خاطرات 25 دانشجوی شهید گلستان جمع‎آوری شده است.

خاطرات 25 دانشجوی شهید گلستان جمع‎آوری شد

اسماعیل تیموری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: جلسات متعددی با خانواده 25 شهید دانشجو صورت گرفت و در این راستا زندگینامه و خاطرات شهدای دانشجو جمع‎آوری شد.

به گزارش گلستان 24، وی تصریح کرد: جلسات متعددی از اسفند سال 1392 در خصوص نخستین کنگره شهدای دانشجویی استان گلستان با حضور اعضای کمیته، روسا و شورای مرکزی ستاد کنگره شهدای دانشجو برگزار شد.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گلستان با بیان اینکه شروع اصلی فعالیت کنگره به اواخر شهریور ماه برمی‎گردد، افزود: دانشگاه پیام نور مسئولیت کمیته تدوین و نشر آثار کنگره را به عنوان یکی از فعالیت‎های اصلی حوزه فرهنگی بر عهده دارد.

تیموری بیان داشت: فعالیت‎هایی که به کمیته تدوین واگذار شد طراحی چاپ ویژه‎نامه کنگره شهدا، کتابچه مربوط به زندگینامه شهدا و همایش ملی آسیب‎شناسی فرهنگی جوانان بود که پوستر مربوط به همایش در دانشگاه‎های کشور تکثیر، توزیع و ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو نسخه ویژه‎نامه چاپ شد که یک ویژه‎نامه هفته گذشته بین دانشگاه‎ها توزیع شد و و دیگری در روز کنگره بین دانشجویان توزیع خواهد شد، طرح کتابچه هم آماده شده با چیدمان مقدمات اولیه در مرحله ویرایش و مجوز چاپ و تکثیر کتاب هستیم.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گلستان با اشاره به اینکه فاصله فرهنگی جوانان ما با جوانان اوایل انقلاب تا حدودی زیاد شده است، گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم حفره فرهنگی ایجاد شده با برگزاری این کنگره‎ها و همایش‎ها تا حدودی پوشش داده شود.

تیموری تاکید کرد: باید تلاش کنیم بینش و دانش دانشجویان نسل حاضر را به اتفاقاتی که در گذشته توسط شور حماسی جوانان رخ داد سوق دهیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار