سید محمد حسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دولت دهم در پی درگذشت قاسم حاج محمدی مدیرکل پشتیبانی وزارت ارشاد دولت دهم پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت وزیر سابق ارشاد در پی درگذشت قاسم حاج محمدی

به گزارش گلستان24،  متن این پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم 

کل نفس ذائقة الموت

در گذشت برادر متعهد و ولایتمدار اقای قاسم حاج محمدی را به خانواده گرامی، بستگان، اشنایان و همکاران ان مرحوم و مردم شریف گرگان و علی آباد تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای ایشان طلب مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

 تسلیت وزیر سابق ارشاد

ان عزیز سفرکرده از مدیران انقلابی، متدین، دلسوز، سخت کوش و گره گشا بود که همواره دل در گرو خدمت به مردم داشت و در دفاع از نظام اسلامی همیشه و در همه جا حاضر بود. 

ازدوران دانشجویی با انگیزه و امید در مسیر آرمانهای امام عظیم الشان راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب صادقانه و عزتمندانه گام برداشت و با ارتباطات گرم و صمیمی و نیز تحرک ونشاط و روحیه خیرخواهی در دفاع از ارزشهای اصیل اسلامی ارام و قرار نداشت.

علیرغم ابتلا به بیماری سخت و طاقت فرسا تا آخرین ایامی که تاب و توان داشت دست از تلاش و مجاهدت برنداشت و برای صیانت از اصول و ارزش های والای انقلاب اسلامی در پرتو رهنمودهای ولی فقیه سر از پا نشناخت و لحظه ای درنگ به خود راه نداد. 

امید که به فضل الهی،ثبات قدم و صبر و بردباریش بهترین زاد و توشه اش برای اخرت باشد و خدایش او را با انبیا وائمه(ع) محشور گرداند و در جوار اولیا وابرار"عند ملیک مقتدر"از رضا و رضان ونعمات جاوید والطاف الهی برخوردار گردد و شفاعت صاحب این ماه حضرت سیدالشهدا شامل حالش شود. والعاقبة للمتقین

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دولت دهم

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار