گلایه از میزبانان مراسم ارتحال امام گرگان؛

فرزند آیت الله طاهری گرگانی از میزبانان مراسم ارتحال امام که با حضور حجت‎الاسلام سیدحسن خمینی در گرگان برگزار خواهد شد گله کرد و گفت: میزبانان مراسم ارتحال امام، دعوت از یادگار کبیر انقلاب اسلامی را به شکلی نامناسب و غیراخلاقی فراهم کردند.

خیر مقدم فرزند آیت الله طاهری گرگانی به سید حسن خمینی / میزبانان مراسم ارتحال امام، دعوت از یادگار کبیر انقلاب را به شکلی نامناسب و غیراخلاقی فراهم کردند که این دور از شأن بیت امام بود

به گزارش گلستان 24، حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تسلیت و گرامیداشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضور میهمان گرانقدر، یادگار امام خمینی (ره) را به استان گلستان خیرمقدم گفت و اظهار کرد: شرایط جامعه ایجاب می‎کند شاخصه‎های اصیل خط امام برای مردم تبیین و ترسیم شود.

وی تصریح کرد: ما در شرایطی قرار داریم که هر چه بیشتر به شاخصه‎های اصیل خط امام نیاز است، قاعدتا این فرصت را غنیمت شمرده و از میهمان عزیز می‎خواهیم که شاخصه‎ها و اندیشه‎های امام راحل را برای مردم تبیین کنند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان با بیان اینکه وحدت حول محور ولایت از نیازهای مهم نظام و امت اسلامی است، افزود: با توجه به دشمنی‎هایی که در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، تهدید نظامی علیه نظام اسلامی صورت می‎گیرد بیش از هر چیز به وحدت و همدلی نیاز داریم.

طاهری با تاکید بر اینکه تبیین خط امام به معنای واقعی کلمه سبب تقویت روحیه مردم می‎شود، از میزبانان مراسم ارتحال امام که با حضور حجت‎الاسلام سیدحسن خمینی در گرگان برگزار خواهد شد گله کرد و گفت: میزبانان مراسم ارتحال امام، دعوت از یادگار کبیر انقلاب اسلامی را به شکلی نامناسب و غیراخلاقی فراهم کردند که این دور از شأن بیت امام بود.وی ابراز امیدواری کرد چنین حرکاتی دیگر در آینده مشاهده نشود چرا که موجب لکه‎دار شدن جایگاه شریف بیت امام راحل خواهد شد.

‌مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان گفت: حضور یادگار امام راحل به استان گلستان فرصتی فراهم کرد که باید از این فرصت به درستی استفاده شود تا خدای ناخواسته برخی افراد که به دنبال سوءاستفاده هستند با ایجاد چنین فرصت‎هایی میدان پیدا نکنند.

طاهری ابراز داشت: می‎طلبد که مسئولان استانی و میزبانان حجت‎الاسلام سیدحسن خمینی در این راستا دقت بیشتری داشته باشند چراکه هر گونه سوءاستفاده از این فرصت می‎تواند همان نگرانی را در خصوص لکه‎دار شدن بیت امام ایجاد کند.

وی از مردم شریف استان گلستان خواست تا در همه مراسمات سالگرد ارتحال امام حضور گسترده داشته باشند و گفت: هر جا که بتوانیم یاد امام راحل را بهتر و بیشتر از گذشته زنده نگه داریم یقینا در تقویت خط اصیل امام خمینی (ره) تاثیرگذار خواهد بود و این مهم مطالبه مقام معظم رهبری است.

طاهری ابراز امیدواری کرد در مراسماتی که در این ایام در استان گلستان برگزار می‎شود برگزارکنندگان، شرکت‎کنندگان، سخنرانان و سایر دست‎اندرکاران بتوانند در تبیین خط و اندیشه امام راحل گام موثری برداشته و به خوبی ایفای نقش کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار