بعد از اقدام غیراخلاقی صدف طاهریان؛

برخی مدعی بودند که این گروه جم تی وی است که چنین افرادی را از صداوسیما گزینش می کند و آنان را جذب می نماید.

حمایت رسمی شبکه جم از بازیگر کشف حجاب کرده

به گزارش گلستان24؛ انتشار عکس‌های "بدون حجاب" بازیگر نه چندان مطرح و حرفه ای سینمای ایران، در شبکه‌ های اجتماعی طی هفته های گذشته، واکنش‌های منفی بسیاری را در پی داشته است.

 

صدف طاهریان، بازیگر ناشناخته اما در این مدت جنجالی، سعی کرد در این روزها با کشف حجاب، ناکامی در عرصه بازیگری را جبران و به شهرت برسد.

 

پس از کشف حجاب طاهریان و فرار وی به خارج از کشور، وی اعلام کرد فساد داخلی سینمای ایران را افشا خواهد کرد!

 

صدف طاهریان در مصاحبه ای با صدای آمریکا از درخواست برخی از سینماگران به داشتن رابطه نامشروع با وی در قبال رسیدن به پروژه های بزرگ خبر داد و در مورد فساد اخلاقی سینمای ایران سخن گفت.

 

 

 

 

همراه با کشف حجاب صدف طاهریان، شایعاتی از قبیل پیوستن وی به گروه "جم تی وی" مطرح شد. حتی برخی مدعی شدند که این گروه جم تی وی است که چنین افرادی را از صداوسیما گزینش می کند و آنان را جذب می نماید.

 

پس از مطرح شدن این شایعات، فیسبوک گروه جم تی وی با انتشار بیانیه ای، رسما از پیوستن صدف طاهریان به این گروه خبر داد.

 

جم تی وی اعلام کرد: «گروه جم تی وی به خانم صدف طاهریان به خاطر شهامت شان تبریک می گوید! امیدواریم روزی برسد که همه زنان میهن عزیزمان ایران چنین جسارت و شجاعتی را پیدا کنند...!»

 

 

 

 

گروه جم تی وی در ادامه این بیانیه با گستاخی بیشرمانه به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین «علیه السلام» و توهین به باورها و احساسات مردم ایران نوشت: «این ابتکار عمل خانم طاهریان در روزهایی که مردم ایران به حزن و اندوه بی معنا مشغولند خود نشان از شجاعت و آزاد اندیشی ایشان دارد.»

 

جم تی وی در پایان با اعلام رسمی پیوستن صدف طاهریان به این شبکه ماهواره ای نوشت: «گروه جم تی وی از پیوستن ایشان به این رسانه استقبال می کند.»

 

هر چند، شبکه جم پس از این گستاخی و توهین، با هجمه اعتراضی مخاطبینش روبرو گردید و اعتراض گسترده مخاطبین جم تا آنجایی پیش رفت که این شبکه مجبور به حذف پست شد.

 

 

 

گفتنی است سعید کریمیان، مدیریت گروه تلویزیونی جم را بر عهده دارد. وی بنا بر افشاگری های اپوزیسیون لس آنجلسی، عضو سازمان منافقین است و یکی از مسئولین رده بالای سازمان تروریستی مجاهدین خلق به حساب می آید.

 

شهرام همایون چندی پیش در شبکه ماهواره ای تحت مدیریتش از عضویت مدیر شبکه جم در تشکیلات منافقین خبر داد و گفت: «قضاوت من در این مورد نیست که جنابعالی ۳ سال در قرارگاه اشرف بودی و یا در تلویزیون مجاهدین خدمت می کردی. این ها که عیب نیست! ایراد من به شما عملکرد امروز تو هست. جنایاتی که در جامعه انجام دادی و اخلاق جامعه را از بین برده ای.»

 

 

 

Flash version 9,0 or greater is required

You have no flash plugin installed

Click here to download latest version

 

لینک دانلود فیلم

 

 

البته این تنها مدیر شبکه سلطنت نبود که از ارتباط سعید کریمیان با گروهکی که مردم از آن به عنوان منافقین نام می برند، خبر می داد.

 

مدتی پس از این افشاگری و مشخص شدن هویت اصلی مدیر شبکه جم, تصویری از سعید کریمیان در سایت گروهک منافقین در کنار مریم رجوی رئیس این سازمان منفور منتشر شد.

 

 

مدیر شبکه جم (از سمت راست نفر چهارم) در کنار منافقین و مریم رجوی

 

 

عکس یادگاری سعید کریمیان، مدیر شبکه جم در کنار مریم رجوی و شرکت در جلسات گروهک منافقین اهداف اصلی و سیاست های کلی گروه تلویزیونی جم را هم تا حدود زیادی مشخص می نماید. سیاستی که سعی دارد مردم ایران را به قهقرای فرهنگی بکشاند.

/جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار