پس از پیگیری و فشار دانشجویان برای کاهش مسئولیت حراست دانشگاه علوم پزشکی که همزمان مسئول حراست وزارتخانه نیز بود وزیر این مدیر دو شغله را در وزارتخانه تودیع کرد.

مدیر دوشغله گلستانی تودیع شد / تغییر در کرسی حراست وزارت بهداشت

به گزارش گلستان24، پس از پیگیری و فشار دانشجویان برای کاهش مسئولیت حراست دانشگاه علوم پزشکی که همزمان مسئول حراست وزارتخانه نیز بود وزیر این مدیر دو شغله را در وزارتخانه تودیع کرد.

مدیر دوشغله گلستانی

پس از سفر وزیر بهداشت و درمان به استان گلستان و شهر مراوه تپه بود که هجم انتقادات دانشجویان و برخی از مردم و کارمندان در حوزه بهداشت و درمان از تصدی دو مسئولیت توسط مسئول حراست دانشگاه علوم پزشکی گرگان به طور همزمان که مسئولیت حراست وارتخانه را نیز برعهده داشت و کم تر در گلستان حضور داشت افزایش یافت.

این انتقادات بالاخره با پیگیری دانشجویان تبدیل به اقدام تحسین برانگیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد و وی مسئول حراست این وزارتخانه محمد علی شریعتی را در این مسئولیت تودیع کرد و امروز در مراسم تودیع و معارفه در وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئول دید این بخش معرفی شد.

در این مراسم که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه حضور داشتند ضمن قدردانی از زحمات دکتر محمدعلی شریعتی در مدت دو سال اخیر، دکتر محمد توکلی به عنوان رئیس جدید مرکز حراست وزارت بهداشت معرفی شد و حکم خود را از دست دکتر سیدحسن هاشمی دریافت کرد.

وزیر بهداشت ۷ آبان ۱۳۹۲ آقای دکتر شریعتی را به عنوان رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی منصوب کرده بود.

گفتنی است شنیده ها حاکی است دکتر شریعتی از سمت مسئول حراست دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز جابجا خواهد شد./کاسپین

ارسال نظر

آخرین اخبار